יום שלישי, 31 במאי 2016


יש לכם סיטואציה שמעוררת בכם מתח?
תפריט לתהליך שחרור מושלם.
תהליך ממוקד מטרה, יעיל, קצר ומושלם!! תרשו לי לומר, שהגדרתי היום תוך כדי סשן בקליניקה. וזה מה שאני הכי אוהבת. לגדול ולהתפתח תוך כדי הדרך, מתוך רצון למצוא את מה שנכון בול למי שיושבת מולי. אז הנה התהליך האשה המקסימה שישבה מולי היום, החלה לספר את "הסיפור שלה" , ומה הקושי שלה בחיים וכו. לאחר זמן מה, הבנתי שהיא למעשה חווה מין חויה חסרת גבולות כמו כל עולם הרגש הוא מין סלט אחד ענק, שבו הכל מתערבב עם הכל כמו שלמשל, קשה לה לזהות את הרגש שהיא חווה במצב מסוים אבל היא למעשה המון פעמים-התפרצות וולקנית.. אין הפרדה של דברים ולמעשה זאת חויה סימביוטית על כל חולשותיה. הרגשתי מתוך הנחיה גבוהה, (תודה לך בורא עולם) שמה שהכי חשוב כרגע לעשות זה לתת לה כלים לעצור מידי פעם ולעשות סדר. להגדיר דברים, לאפיין אותם, לתת להם כלי-מיכל, ולראות אותם בפרופורציה הנכונה במרחב הפנימי שלה. הכנה:
1-הגדירו את הסיטואציה שאיתה אתם רוצים עכשיו לעבוד. כלומר-בודדו אותה מתוך המרחב העמוס באותו רגע.
2-ראו את הסרט של הארוע. בתמונות!!
3-עיצרו את הסרט בתמונה הכי מלחיצה, מפעילה, מבאסת וכו.
4-שאלו את עצמכם-מה קורה לכם בגוף כשאתם רואים את התמונה הזאת?
5-איך אתם יודעים שזה שם? נגיד, בלב? או בראש? כי מה אתם חשים שם?
6-איזה רגש נמצא שם מתחת? מתחת לתחושה הזאת במקום הזה?
7-כמה זה חזק עכשיו !!! בסולם מ 0 -10?
עכשיו יש לכם למעשה כמה נתונים.
התמונה. המקום שמופעל בגוף והתחושה . כמו מה זה? לחץ? מערבולת? סכינים? גוש חונק וכו.. הרגש. מקומו על הסולם.

טפינג: בנקודת הקראטה, משפט הפתיחה, כמו תמיד, 3 פעמים בוריאציות קלות משפט שמטרתו לומר " אפע"פ ש-----(דוגמא: אני רואה את עצמי בחלון, מסתכלת למטה ולא רואה את האוטו, | וזה עושה לי פטישים בראש, אני מרגישה כעס, ) אני רוצה לקבל ולאהוב אותי ללא תנאי, (או בכבוד, בסבלנות,וכו)

אחכ עוברים מנקודה לנקודה ומשמיעים בקול את אחד מהמרכיבים שמצאתם (תמונה, מה זה עושה לי, איזה רגש וכו) לא חשוב הסדר. איך שבא לכם.
אחרי סיבוב שלם, לוקחים נשימה רכה. נחים רגע ובודקים מה המצב עכשיו .

בדיקה. כשאתם רואים את אותה תמונה בדיוק!!!!!!!!!!!!! כמו קודם. כמה זה על הסולם?

סיבוב שני. נק. הקראטה X 3 פעמים- למרות ש ...................................................... אני מזכירה לעצמי שזה רק חלק!!! זה רק חלק בי שכועס, לא כל כולי ואני מקבלת אותי באופן עמוק ומלא.

טפינג על כל הנקודות. יש בי חלק כועס. זה לא כל כולי. זה רק חלק. וכו, עד לסיום סיבוב שלם.
שוב, נשימה רכה. מנוחה לרגע-והערכה מחדש של עוצמת התגובה שלכם ברגע זה-לאותה התמונה!!!

צפו להפתעה אדירה!!!!

אשמח לשיתופים! מה חויתם? מה השתנה? האם עלו תובנות חדשות וכו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה