יום שני, 6 ביוני 2016




הכח המדויק והעוצמתי של קודים.
או-איך לקדד את המח שלנו באינפורמציה רצויה.

כל המחקרים פורצי הדרך בתחום של נוירו-ביולוגיה, פסיכולוגיה וכדומה
מאששים את הנחות היסוד של מה שעד לא מזמן
 הוגדר כרעיונות  "ניו אייגיים'".

כלומר-זה ברור לכולם שיש לנו השפעה גדולה מאוד על המח שלנו,
על תכניו, על תגובותיו הכימיות וההורמונאליות, על ה DNA שלנו
על הבחירות שלנו..בקיצור-יש לנו המון המון "כח" בידינו ובמחשבתנו.

אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור שינו בתבנית של המציאות שלנו
היא לבנות באופן מדויק את התבנית העתידית הרצויה,
לייצר בה כמה שיותר מימדים וטריגרים חושיים,
לחוות את זה כחויה הוליסטית ואפילו כמעט הולוגראמית הייתי אומרת.

בתהליך טיפולי אתמול, יצרנו מטופלת ואני, את התמונה הרצויה לה.
אתם יודעים? התמונה הרצויה זה לא איזה משחק כזה בנדמה לי.
תמונת המציאות הרצויה, חייבת להיות בתואם SYNCHRONICITY
עם מרכזי המידע השונים והמגוונים שיש לנו.
תמונת המציאות הרצויה היא למעשה בחירה עמוקה
בחירה של "מי אני רוצה להיות"-ולא  של "מה אני רוצה שיהיה"

בשלב מסוים, שיקפתי לה את בחירתה.
אני מאוד אוהבת "להציג".להכנס לדמות מסוימת.
אז זה מה שעשיתי.
היום בשיחת טלפון היא אמרה לי-שהדבר הכי חזק ומשמעותי
שהיא זוכרת ולוקחת איתה, זו "התנועה הזאת שעשית עם היד לאורך הגוף.."
ג'סטות-תנועות מסוימות, שפת הגוף, היא שפה מאוד חזקה!
אלה הם למעשה קודים, שבתוכם מקופל סיפור שלם. אינפורמציה עשירה.
וכאשר אנחנו מתרגמים את הסיפור לתנועת גוף ספציפית שתואמת את התמונה
קורים שני דברים ניפלאים.
1-אנחנו יוצרים עיגון. ANCHORING. החויה, הסיפור, התמונה וכו-
מקבלים עיגון בגוף, הוא הופך להיות שותף ו"צחזיק" את החויה ברמה הפיסית.
2-אנחנו מיצרים כאמור קוד-שבו מקופלת כל האינפורמציה,
ומעתה-בכל פעם שנעשה את התנועה הזאת בצורה מודעת?
זה יהדהד בגוף שלנו, עם כל המשמעויות המקופלות שם.
כל מה שקודד בתוך תנועת הגוף-יצוף ויהיה נוכח
כשנשעה את התנועה הזאת.

זוהי אחת הצורות הפשוטות והיעילות ביותר שנוכל לאמץ
כדי לקדם את בחירותינו.
בפשטות. ביעילות. באלגנטיות.
בצורה תומכת ומאפשרת.
תנסו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה