יום ראשון, 29 במאי 2016




THE GIFT  -המתנה 

סילביה הרטמן SILVIA HARTMANN (לחצו פה לקישור לדף הFB שלה)

סילביה הרטמן היא אחת מהדמויות היותר צבעוניות, ויש שיגידו פרועות, בעולם ה EFT.
אני עוקבת אחריה כבר למעלה מ 16 שנה ומרותקת לעבודה שלה.
היא ככ יצירתית, רב תחומית וחסרת פחד וגבולות.
הטכניקה הזאת, שנקראת "המתנה" היא טכניקה שפגשתי בעבר
ואף תירגלתי והשתמשתי בה לא מעט פעמים.
אבל שכחתי ממנה לגמרי.
והנה היום היא הופיעה.
המתנה.

אז הנה עיקרי הדברים, בקיצור נמרץ.

זהו תהליך שבו אנחנו מעניקים מתנה למישהו אחר
שאנחנו בוחרים להעניק לו את המתנה.
תהליך שנעשה במעין דמיון מודרך
ומשלב את נושא הכוונה INTENTION  והדימוי -הסימבול.

איך זה עובד ומה בדיוק קורה-זה "מיסתורי".
אבל זה בהחלט נוגע בעולם של ההילינג HEALING בצורה כזו או אחרת.

וככה הוא התהליך:

1-חישבו על מישהו שאתם רוצים להעניק לו את המתנה.
2-עצמו עיניים. הרגישו בליבכם איזו מתנה הייתם רוצים להעניק לו.
3-ראו סמל, סימבול שיהא ה"מיכל" של המתנה הזו שלכם.
4-ראו את עצמכם מעניקים לו את המתנה.
5-שחררו כל אחיזה מרגע זה-בתוצאה (תוספת שלי)

למשל:
אני רוצה עכשיו להעניק לבן שלי את מתנת הריפוי וההקלה לצואר התפוס שלו.
חושבת על דימוי, סימבול. רואה בעיני רוחי
 כף יד חמה, רכה, מנחמת שנוגעת בצוארו.
עוצמת את עיני.
רואה איך אני למעשה מגישה לו את כף היד שלי, והוא לוקח אותה ומניח על צוארו התפוס.
וואוו.. הוצפתי גל של אנרגית אהבה.

למשל-
חושבת מה אני רוצה להעניק לחברה שלי?
עולה בי "מתנת המיקוד".
רואה דימוי של מצפן. לא שואלת למה וכמה. מקבלת את מה שעלה.
עוטפת את המצפן בעיני רוחי בעטיפה מוזהבת.
אורה בעיני רוחי איך אני נותנלת לה אותו.

משחררת אחיזה-מעורבות או רצון לשלוט בתוצאות.
זהו. תהליך מקסים, פשוט וממלא באהבה.
אם התנסיתם בזה-אשמח לקבל מכם שיתופים. תודה רבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה