יום שני, 27 בינואר 2014


קרול לוק, EFT MASTER היא אחת ממורות הדרך שלי.
אשה מרשימה וחזקה, חדה כתער ובעלת סקרנות ויוזמה.
הייתי בשוק!! היתכן שהיא שמעה כל מילה במחשבות שלי???
כי זה כבר זמן מה שפשוט נמאס לי מכל המולת "השיווק המוצלח".

טונות של מיילים, סרטי וידאו, וובינרים ,קורסים, הדרכות
שיעשו ממני המשווקת המושלמת, שיביאו אל פיתחי את ההצלחה
שיעשו ממני בין לילה-שבוע-חודש ואפילו שלושה,
תרנגולת שמטילה ביצי זהב.

טוב, אז נמאס לי!!! נמאס לי מכל העומס הזה,

ומשטיפת המח הזו, שמבחינתי דומה לשטיפת המח של עולם האופנה.
יש מודל מדויק, דוגמנית יפהפיה, לבושה במחלצות יוקרתיות, עם סקס אפיל קורן,

וכל מה שעלינו לעשות "בסך הכל" זה לשאוף להדמות לה, כשתי טיפות מים..

אז הבנתי שעולם השיווק, הוא מבחינתי בדיוק אותו הדבר!!

ׁ(אם אלך עם זה עד הסוף--קוראים לזה מיטת סדום..)

יש מודל מדויק, נוסחא מדויקת להצלחה, פעולות (מליארד...) שיש לעשות 

ואם רק אעשה אותן, אמצא את גן עדן האבוד.

אני בטוחה שיש כאלה שמצאו אותו ככה. סבבה להם ושפע הצלחה!!

אבל החודשים האחרונים לקחו אותי למקום אחר.

מה זו בכלל הצלחה?? מתי אנחנו מרגישים מוצלחים? מהי הדרך לשם?

הנה קרול לוק, מדברת את עצמה ואותי גם..


אז איך זה בכלל קשור אליכם?

אני חוזרת חזרה לציר של עצמי, זה שיודע שמה שהכי חשוב!!!!!

זה שחרור העומס הריגשי שלי לגבי כל מיני ענינים, וזהו המסלול היחיד מבחינתי

אל חיות הצלחה. כל הצלחה. כל סוג של חויה..

יש בזה קודם כל אותנטיות. לזהות ולהיות מי שאני . לשחרר ולפנות

את העומסים שלי, המחסומים שלי.. לעשות את הדרך שלי.

בהחלט ניתן וטוב להוסיף אלמנטים שיווקיים שעושים את הדרך קלה יותר

כמו המייל הזה אליכם, 

אבל זוהי מבחינתי נוסחאת הפלא.





2 תגובות:

  1. כל כך נכון מה שכתבת וגם אני מאוד מתחברת לדברים ...
    אני רפלקסולוגית, ועושה את הדרך שלי להצלחה לאט לאט, והצלחה בשבילי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להרגיש טוב יותר ,לא יכולה להיות מכונה שיווקית.
    אז נכון אין לי הרבה לייקים ואני לא עושה כל מיני דברים שיווקיים, אבל האמת שאני גם לא מעונינת,כי זה מרחיק אותי ממי שאני וממה שאני מאמינה בו.

    השבמחק
  2. שלום לך אשה יקרה..
    כן, מבינה אותך ובעיקר שמחה שמצאת הד לחויתך וישנה אפשרות להרגיש "לא לבד".
    מאחלת לך המון הצלחה וברכה גדולה בדרכך .
    בהצלחה!!

    השבמחק