יום רביעי, 31 ביולי 2013


איך ניצלתי מ ( כמעט) התקף לב..

  אני קמה לי בבוקר, שולפת את המכתב הזה שהגיע מהאוניברסיטה עבור הבת שלי ומתכוונת לשלם את 

התשלום -אגרת מבחן.

פתאום!!!!!!!!!!!!!! אני מגלה ש:

-1 אי אפשר לשלם בכרטיס אשראי (שערוריה, לא??)

2 צריך לשלם עד 5 ימים לפני מועד הבחינה...

אמאלה!! חשכו עיני!! אחזה בי אימה!

מה אני אעשה עכשיו? הבת שלי חוזרת במיוחד מחו"ל לבחינה הזו שתערך ביום א... האם יש מצב שאמצא את


 עצמי מול הליך בירוקרטי אטום?

והנה הקולות המבעיתים יוצאים מהקופסא:"יופי, אי אפשר לסמוך עליך... את לא מחוברת למציאות.. ומה 


יהיה?? ומה יהיה???,"

חברות וחברים-ממש פשטה בי  תעוקה. 


הצפה ריגשית חזקה!! אני מאמינה שכל אחד מכיר את החויה הזו, כל אחד מסיבותיו הוא.


מה אני אגיד לכם?? איזה מזל, מזל מזל שה EFT  נמצא איתי תמיד, זמין, נשלף בקלות עם הוראות הפעלה 


פשוטות...

אבל אני בתחנת הרכבת, לא בא לי עכשיו להתחיל לעשות טפינג מול כולם..


גם זו לא בעיה!!


ישנה טכניקה שנקראת INTENETIONAL TAPPING. כלומר, טפינג בעזרת הכוונה והמיקוד. אני מודה שטכניקה זו 


מתאימה ל"מיטיבי לכת".. אבל תמיד שווה לנסות.

 בעיני רוחי עברתי מנקודה לנקודה, השתהיתי בה מעט, שמעתי את הדיבור הפנימי שהתנגן לו ברקע

( סיפורי אימה, אמרתי כבר, נכון???) ולאט לאט, ( האמת-מהר מהר..) הרגשתי איך העומס הזה עוזב אותי, 

הלב שלי נרגע, חוזר לאיתנו ב"ה.. מרגישה איך המתח פשוט מתקלף ממני, כמו בגד שנפשט ונותר מאחורי..

יקרות ויקרים-גם אתם יכולים.

עזרה ראשונה זה משהו סופר סופר חשוב בחיים!!


לבריאות!!


לקבלת מדריך וידאו חינמי הכנסו לדף שלנו ולחצו על קבלת המתנה.


https://www.facebook.com/eftforisrael/app_379244468757902

אולי מישהו מחבריכם ישמח לדעת שיש טכניקה כזו בעולם? אז אם כן, שתפו את הפוסט. הוסיפו כמה מילים 


אם יש לכם מה לומר ויאללה.. נסיעה טובה ותודה

נ.ב.

התשלום הוסדר בטלפון ובא לציון גואל ( וגם לי..)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה