יום ראשון, 24 באוקטובר 2010



לפני כשבועיים הגעתי לניו יורק לחתונה משפחתית. היה נהדר.


כמובן שהתהלכתי ברחובותיה של העיר המיוחדת הזו, ונהניתי מכל מיני דברים שיש לה להציע.


אח"כ הייתי שבוע בלונדון שבו גם השתתפתי בסדנה , צפיתי בהצגה נהדרת ששודרה על מסך ענק בשידור ישיר כחלק מפרויקט


עולמי שנקרה AVIVA ובו מידי חודש משודרת הצגה בשידור ישיר מהNATIONAL THEATRE ל 19 מדינות בעולם.


פרויקט נהדר בעיני, המאפשר צפיה במשהו איכותי מכל הבחינות במחיר שווה לכל נפש (כמעט..)
הנה הלינק לאתר-http://www.aviva.com/media/video/


את הסיום חגגתי עם חברה באזור האגמים צפונה מלונדון במקום מהמם ומעורר שמחה באופן יוצא דופן.


המקום, שהוא בית מלון-ומבחינתי בית הבראה, ממוקם באזור ירוק מטריף, שכולו עצים, אגמים, טחב שמנמן וחיות שמנמנות עוד


יותר.


אין מילים לתאר את היופי הזה. http://lancrigg.co.uk/


היה לי קשה להפרד.


ומתוך כך-עלתה האפשרות לקיים שם סדנה בראשית האביב, RETREAT של 5-6 ימים בשילוב הליכה ברגל, ואוכל צימחוני


אורגני המבושל במקום באהבה גדולה


כמובן שתקבלו פרטים...


אבל כל זה הסתיים בידיעה על מותה של חברתי האהובה, אצילת הנפש, הגיבורה והמהממת-מוריאל.מוריאל לקתה בסרטן לפני
כ 7 שנים. היא לא היתה חולה. גופה היה חולה. אבל היא הקפידה לשמור על זהות של אשה בריאה אוהבת חיים וצבע.
כחלק מתהליך ההחלמה שלה בשלבים שונים, מוריאל התחילה לצייר ואף הציגה את ציוריה בכמה תערוכות.
הנה הלינק לאתר שלה שבו תוכלו לבחור את השפה המתאימה לכם.

אני יודעת שיש ביניכם שהתפללו לשלומה ולכן חשוב לי לידע אתכם.


זה עצוב וכואב .


אני מודה לכל מי שהשתתף אתי בצורה זו או אחרת : למי שתרם מדמו, ממש כך, למי שהגיע לתרום טרומבוציטים, למי ששלח


אנרגיה טובה וקוה לטוב.


זכרונה לברכה.


שתתבשרו בשורות טובות.


אילנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה