יום ראשון, 1 ביוני 2014


סוכריות לדרך.



אני רוצה ורוצה!!
מזמנת ומזמנת!!
ולפעמים זה לא הולך..

אז מה?!
.לפני זמן מה ראיתי את שורות הפתיח הזה לפוסט שהועלה על ידי מישהי שבהמשך נתנה לעצמה את התשובה,
אבל הן מספרות על מחשבה או חויה של הרבה מאוד מאיתנו,

לפני כ 12 שנה, כשהקמתי את העסק שלי קראתי לו "שינוי לטובה".
 לא ידעתי אז כמה אזדהה ואשמח עם השם הזה עוד ועוד לאורך השנים.
 נדמה לי שכבר ברור שכל העולם עוסק בסוגית הזהב -"יצירת שינוי".
כל מי שאני מכירה- הן אישית והן דרך הפייסבוק (שהיא היום הפלטפורמה המרכזית לשיווק), 
עוסק בנושא הזה.
איך ליצור שינויי בחיים:
איך להשתנות בתוך מערכות יחסים?
איך לשנות דפוסי התנהגות-חשיבה,?
איך להפוך ולהיות המשווק האוליטימטיבי?
איך להרגיש יותר טוב?
מה לעשות עם החרדה או הדכאון הזה?
ומה לעשות עם כאבי הגוף האלה?
ומה לעשות עם כאבי הלב האלה? עד מתי?
איך להרויח מלא כסף במעט זמן..
איך ואיך ואיך.. שינוי כזה כזה וגם כזה. ( השלימו את החסר, אתם הרי יודעים על מה אני מדברת..).
ואם אתם כבר מרגישים שזה בול בשבילכם-הנה לחצו פה!!

כמובן שאני חלק מהתודעה הזו הן בחיי האישיים והן בחיי המיקצועיים.


אז ראשית לכל זה מביא אותי להבנה שאנחנו שייכים לדור שזה תפקידו המרכזי על במת ההיסטוריה

-צירת שינוי אקטיבי!
וכאשר זה משהו שלמעשה מוכתב "מלמעלה"-כחלק מתוכנית עליונה , הרי שבאופן זה או אחר -כולנו נהיה מושפעים ממנה.
עידן השינוי, חבלי משיח, THE AGE OF AQUARIOUS, תנו לזה איזה שם שתבחרו.
כל התנועות האלה, לא רק שמגלגלות מיליארדים בעולם,
 כי MONEY MAKES THE WORLD GO AROUND,
וזו צורת אנרגיה מאוד חזקה, 
הן גם מקבצות אל תוכן מיליונים רבים של אנשים.
כי כולנו רוצים שינוי!! 

אז אם כל כך טוב-מה לא עובד????
למה אנחנו מוצאים את עצמנו הולכים מסדנה לסדנה, 
נירשמים לעוד הרצאה, 
קמים, נופלים, מתחזקים,
נשבעים שמעכשיו... מבטיחים שמהיום והלאה...
עושים את כל מה שצריך,
משננים נוסחאות, 
ממלאים הוראות, 
מאמינים ואפילו מתפללים.. 
ועדיין??? מרגישים תסכול כי "זה לא זה".. 
מרגישים כמו הפיל הזה שמנסה איכשהו להתאים את עצמו למכונית..



אקדים ואומר, שכמובן אני תומכת ונתמכת מכל הכלים, האמצעים וההשראות שניתנים לי בדרך, ושמחה על היותן.
אבל!!!
אני יודעת- לפחות מניסיוני האישי והמיקצועי, שלכל הדרך הזו חייבת להתלוות חויה נוספת:
תהליך נוסף שהוא הוא החשוב והמשמעותי.
הוא זה שיוצר למעשה את השינוי, הוא זה שמקרב אותנו אל המטרה הניכספת
והוא זה שבו הכי שווה להשקיע.

לרבים זה בטח מתחבר במח לאיזו חויה מעצבנת שקשורה לימי בית הספר, לאיזו חויה שבדרך כלל  מלווה בזכרונות עגמומיים ושמיד יוצרת תדר כזה בדיוק לנוכח האופציה הזו של "עבודה עצמית".
ולכן, כולנו מחכים ומייחלים כבר לאיזו ישועה שתגיע, לאיזה נס שיקרה, למשהו שיחלץ אותנו מתוך התסבוכת כבמטה קסם..
אז חוץ מהמשיח שיבוא כבר במהרה בימינו אמן-אני עוד לא מצאתי פתרון כזה.
אבל לעומת זאת-מה שכן מצאתי -הם כלים רבים ומגוונים שעוזרים לי לעשות את הדרך וליצור עוד ועוד שינויים לטובה בחיי.
שינויים לטובה קטנים, דקים, עדינים שמצטברים למשהו משמעותי , נוכח.
לפעמים שינויים ברורים, חזקים, חד משמעיים,
לפעמים שום כלום שינוי נראה לעין, אבל שינוי בתדר האנרגטי שלי באותו רגע...
ואת הכלים האלה אני רוצה לחלוק איתכם.
התחלתי כבר לפני זמן רב לחלוק איתכם את סידרת הטיפים שהפכה להיות מאוד פופולארית ועכשיו אני רוצה להוסיף עוד נדבך לדרך הזו.
עצות שיעזרו לכם , כמו שזה עוזר לי-
להטמיע את השינויים,
לעבד את האינפורמציה שרכשתם,
להפוך את הדרך שבה אתם הולכים לדרך מעשית,
 אפשרית, 
אנושית כמידכם העכשוית, 
אמיתית,
 מחזקת ומשמחת.


הכלי המרכזי שמשמש אותי הוא ה EFT=EMOTIONAL FREEDOM TECHNIQUE
טכניקה מופלאה, מעשית, פשוטה, אלגנטית ויעילה. בעיקר יעילה.
נקראת גם -"דיקור ללא מחטים" וגם "טפינג" .
וזוהי שידרת העבודה שלי, אבל אליה מתלוים, כמו באשכול ענבים  כמו בזר פרחים
טכניקות פסיכו-אנרגטיות נוספות ונפלאות.

 אז אם אתם מזדהים עם הכתוב,
 אם אתם מרגישים שזה מהדהד אליכם ובכם
אם זה מעורר בכם סקרנות,
 אולי אפילו התרגשות 
אם אתם כבר מבינים ששום דבר לא יכול להיות תחליף לעבודה עצמית
אני מזמינה אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלי.
מיד למחרת בבוקר-תתחילו לקבל למייל שלכם את סדרת הטיפים החינמיים ליצירת שינוי תודעתי ואנרגטי.
תקבלו ממני גם סידרה של עצות פרקטיות כיצד להצליח וליישם את כל מה שלמדתם עד היום
תקבלו אינפורמציה לגבי קורסים , וובינרים חינמיים, ארועים או מאמרים חשובים בנושא
ואם זה יתאים לכם -תוכלו בקליק אחד להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה.
ומי אני בכלל?
שמי אילנה ויילר.
מטפלת ומנחת סדנאות מזה כ 23 שנה.
EFT EXPERT
MATRIX REIMPRINTING
מח 1 וקיניסיולוגיה.
תרגילי מח.
תטא הילינג.
דמיון מודרך.
תמציות בך
מלמדת חסידות
ועוד.
ומכל תהליך בחרתי את הכי טוב. את הסוכריות לדרך!!
למצליחים ביותר, לאלה שמנסים, לאלה שחולמים, לאלה שנכשלים, לאלה שלא יודעים ולאלה שכבר יודעים הכל.


 תמונת הסוכריות באדיבות https://www.facebook.com/pages/Folt-Bolt/127728550601184?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה