יום רביעי, 8 במאי 2013

הג'יראפות ואני

איך הג'ירפות שינו אותי לגמרי ואיך גם אתם, בסוף היום הזה תחשבו ככה?

לפני 17 שנה פגשתי לראשונה את השיטה שנקראת היום "תיקשורת מקרבת" ,
שלימים הפך שמה בין החברות להיות "הג'ראפות". 
לג'ראפה יש את הלב הכי גדול בטבע, היא רואה הכל מלמעלה והיא צימחונית ( כך מסביר ד"ר מרשאל רוזנברג מייסד השיטה). היא כולה רגש.
"אז מה את מרגישה" אחת משאלות היסוד בתהליך.
אני מרגישה ש------------------------ וגם אני מרגישה ש----------------------

ושימו לב !!!! מרגישה ש---------------------זה לא רגש!!!!

זאת מחשבה!!(טאדאדאם.....)

אנחנו לא יכולים להרגיש ש---------
אלא רק להרגיש -לדוגמא, שמחה, כאב, אכזבה, התרגשות, פחד, בטחון וכו.
הרגש יהיה תמיד, בן מילה אחת או שתיים .
כמה כמה כמה פעמים ביום אנחנו אומרים אני מרגיש ש------------------
ויוצרים איזו מין אשליה שאנחנו מדברים מהלב, 
משתפים ברגשות שלנו, מחוברים לרגש שלנו, ולא כך הוא.
כשפגשתי כמה שנים אח"כ את ה EFT, זה כמובן התלבש לי בול כמו כפפה ליד.
גם בתהליך ה EFT אנחנו מבררים:
למשל: קרה לי כך וכך, אמרו לי כך וכך, אני עושה-------וזה גורם לי להרגיש???
שאלו את עצמכם את השאלה הזו לפחות 5 פעמים היום. ענו לעצמכם על פי ההגדרה הזו לרגש.
אתם לא תאמינו, כמה פעמים ביום אתם אומרים אני מרגיש\ה ש-------------------(שכאמור זאת מחשבה ותו לא..)
ואתם לא תאמינו איזה ברור מדהים זה יהיה בשבילכם.

אז אני מרגישה שמחה לעצם המחשבה שאתם הולכים להתנסות בזה, ומרגישה צפיה לראות את השיתופים שלכם!!.וחושבת שכדאי לכם מאוד לתרגל את זה .
ולקנוח הדמיה ממוחשבת גאונית ומצחיקה

http://youtu.be/uFxnBrO9n7o

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה