יום שני, 17 בדצמבר 2012

סוף העולם



בוקרטוב לכם חבריי באשר אתם.
הרבה זמן לא כתבתי פה פוסט כזה, אצלי בבלוג. ומה הביא אותי הבוקר להתישב ולכתוב?
לא תאמינו, אבל סוף העולם.. כן, סוף העולם..
זמן רב התעלמתי באלגנטיות (כן, אני יכולה לומר על עצמי, למה לא?) מכל תחזיות "סוף העולם" שפוזרו בכל מיני ערוצים, רשתות, תחזיות וכו.
ה 12.12.12 עבר לו בנחת, והנה כל העולם ממשיך בחרדת קודש לעבר ה 21.12.12 -יום קץ העולם.
באמריקה ההוליוודית, נתחים גדולים של החברה עסוקים בהכנות ליום הזה, לזמן הזה, צצו אתרים כמו פטריות לאחר הגשם שבהם עצות מעצות שונות איך לשרוד את הזמן הזה.
מבחינתי כל זה שייך להיסטריה חסרת שחר, בגלל סיבה אחת פשוטה. משום שמאורעות העולם וקורותיו, נמדדים ונספרים על פי לוח השנה העיברי. זוהי ההיסטוריה והעתיד שלי. כאדם יהודי-כל המספרים האחרים, בכלל לא שייכים אלי, בטח שלא מנין השנים שמתעד כמה שנים עברו מאז לידתו של ישו. מה זה קשור אלי בכלל? ואם כן נרצה לקשור זאת-אז מבחינתי כיהודיה, זה רק מציין כמה שנים עברו מאז שהחלו רדיפות יהודים על ידי הנצרות.
אבל רגע@@ זה לא הענין שעליו רציתי לכתוב!
הבוקר קראתי מייל של אריק פרנסיס שהוא אסטרולוג מהסוג השווה. ואצלו קראתי שישנו אתר אמריקאי PREPPER NOW שיש לו כמליון!!! מליון כנסות ביום.
שמה למשל נותנת העורכת המכובדת עצות-שימו לב!!
איך לבנות מלכודת לארנבים, כי הרי לא יהיו המבורגרים בחנויות FOREVER....
טוב, זהו, זה כבר העביר אותי משלוות רוחי.
כל אחד רשאי להאמין במה שהוא רוצה,להתכונן למה שהוא רוצה ולי יש רק שאלה אחת, בינתיים:
הכיצד, כיצד, מתעסקים, הוגים ומתכוננים לסוף העולם, ולא חושבים על ההיבט הרוחני של כל הסיפור הזה ?
אז אחלוק אתכם את מחשבתי-שאם ישנה כזו התעסקות עם סוף העולם, הרי שמבחינה רוחנית, אכן קיימת מציאות "סוף עולם", שביקום המקביל כפי שמכונה LATELY ישנה מציאות רוחנית של סוף משהו והתחלת משהו אחר..
האם לא ברור שהדבר הכי משמעותי שאפשר לעשות-זה להתכוון עוד ועוד להתחבר לתודעה רוחנית גבוהה, למציאותו של בורא עולם? למציאות חדשה, רוחנית שמעבירה את האנושות מתודעה אחת שתם זמנה , לתודעה אחרת, גבוהה יותר, עמוקה יותר, אוהבת יותר? אחדותית? מקבלת? מטשטשת גבולות וסדר ישן? קוראת לעבודה פנימית של טשטוש גבולות וסדר ישן? קוראת למבט של "מחשבה חיובית"( כולם מדברים על , זה, לא?), מזמינה את האדם לבקש לו את אלוקיו??
ומכאן חברותי וחברי, מבחינתי העולם ממשיך להתקיים כי זוהי התכנית האלוקית שבראה את העולם ל 7000 שנה, אנחנו במנין ה 5773 שנה לבריאת העולם, יש לנו עוד 1200ומשהו שנה לחיות.. אפשר להרגע.. אבל אולי כדאי שנחיה אותם אחרת? אולי כדאי שנלמד איך לצוד את המחשבות השליליות שלנו, במקום איך לצוד ארנבות??
ולכן, אחת הדרכים שבהן ניתן ואפשר להתחבר לתודעה חדשה היא על ידי ה EFT .
למה ואיך זה קשור בכלל?
בפוסט הבא..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה