יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

מה חדש אצלי??





 "אז מה חדש אצלך"? אני שואלים מידי פעם חברים, אנשים שאנחנו פוגשים ..
ובאמת, מהו חדש? האם אלה הם ארועים חדשים בחיינו? עשיות חדשות? מחשבות חדשות? מה בדיוק? לפעמים זה רק נראה כחדש אבל בעצם זו אותה גברת בשנוי אדרת, לא?
"חדש ימינו כקדם.." " שתתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה".. "חודש טוב.."ופתאום חשבתי שזה קשור בזמן, בלבנה-זו שמגדירה חודש , שנה .. התחדשות-תוצאה של תנועה פנימית,  כמו הירח..פעם מלא, הולך ומתחסר, הולך ומתמלא-ושוב מלא..
אז מה חדש אצלי?
בחודש אוגוסט (בינתיים..) אני חוזרת לטפל פעם בשבוע בתל אביב. הקליניקה ממוקמת באפקה ומי שמעונין בפגישה-אנא צרו איתי קשר.




כפי שבטח שמתם לב-התחדשתי בשותפות מקסימה עם שולמית לב ארי. זו חויה חדשה ומיוחדת. שתינו מטפלות ותיקות, רב תחומיות, כל אחת עם עולמה הפרטי המלא, וחברנו לדרך משותפת. מה שמחבר בינינו זו האהבה וההתלהבות מ ה EFT, האמונה המלאה בעוצמתם של תהליכים פסיכו-אנרגטיים בכלל, והחזון שלנו להפיץ את ה EFT שיהפוך לכלי זמין, יעיל לכולם. כל אחד יכול ללמוד EFT. ילדים, זקנים, בעלי רקע במקצועות פרא-רפואיים וכאלה שלא שמעו על זה מעולם.
ברור שכמו לכל טכניקה, יש גם ל EFT רמות רבות של בטוי. כעומק המיומנות והמודעות הטיפולית-כך עומק התוצאות. אך בתור "עזרה ראשונה" ( וכידוע לנו, עזרה ראשונה זה המון!! )-כל אחד יכול!! כל אחד ראוי !!
אנחנו מעבירות סדנאות של יום שלם, EFT LEVEL 1+ שבהן לומדים להשתמש ב EFT. ברור שלא נהיים מזה מטפלים. ברור שלא לומדים ביום אחד לשחרר בעיות כרונית שהולכות איתנו שנים. אבל כאמור -יש כלי לעזרה ראשונה וכגודל התירגול אפשר להעמיק עוד.כדי ליצור תפוצה רחבה של ה EFT הסדנאות מועברות במחיר ידידותי ומאפשר לכל אחד להגיע!! עקבו אחרי הפירסומים ובואו!!!
מיד מיד אחרי החגים בע.ה. סדנה של יומיים של EFT LEVEL 2. אם אתם כבר יודעים שזה מענין אתכם-שלחו לי מייל!!

מה עוד חדש?סדנה חדשה שלא היתה כמוה בעולם. איך אני יודעת? כי היא התחדשה בי ואצלי..
 הסדנה מיועדת לחמש נשים בלבד.. למה חמש? כי זה המספר המקסימילי להתנהל בו בחופשיות בקליניקה שלי.. אם תהינה קבוצות אחרות שיתארגנו-אגיע בשמחה.
לחבר את חלקי. שם זמני...




בסדנה זו, בת שמונה מפגשים-נעבור דרך מדהימה ומיוחדת שאין שני לה.מידי חודש -מפגש של חמש שעות שבהן תהליך מולטי מדיה של מפגש עם צאקרה אחת. עבודה בחומרים שונים, מפגש עם כתבים-שירה, חסידות, פילוסופיה-מה שתבחרו להביא, תהליכי שחרור ב EFT וטכניקות פסיכו-אנרגטיות שונות.. תעוד בוידאו, צילום....
רק מלחשוב על זה אני מתרגשת מאוד!
למי מתאימה הסדנה?לנשים בכל גיל, המעונינות לצאת למסע מפתיע, בלתי צפוי, סקרניות, מוכנות למעורבות מלאה בתהליך ועבודה עצמית שכוללת איסוף חומרים, קשר עם תכני המפגש, שיתוף ויוזמה.
מה מקבלים?
וואוווו תהליך עוצמתי, רב מימדי, מרחיב דעת ומזמין להפתעות רבות. המפגש הראשון הוא מפגש בתשלום, ואז  לאחריו אפשר להחליט אם מתחייבים להמשך או לא.
כרגע-הסדנה נפתחת בשעלבים. חמש דק ממודיעין, חצי שעה מתל אביב וירושלים.
לפרטים נוספים-אנא פנו אלי במייל weilerilana@gmail.com
אני מצרפת פה מילים חמות של נטליה המהממת שהשתתפה בסדנה אחרת שלי שנמשכה כארבע שנים והסתיימה לא מזמן.


 Dear Ilana,
I can gladly and whole heartedly recommend you to people who are interested in taking part in your groups.
You are a natural leader and a talented teacher. You have a curious, open and flexible mind: you know a lot, you all the time learn new things and you generously share your knowledge with us. You are very creative, which allows you not only to adapt the information to the needs of the group, but also to make up your own brilliant techniques and exercises. You are very patient, loving and compassionate and you have a gift of creating a safe space for personal growth of everyone. Your passion to serve, to help, to make a difference is genuine and inspiring. And on top of that you are a very beautiful woman! One can't help falling in love with you. I wish you luck and I have no doubt that the light of your heart will attract many new students and friends.
With great respect and appreciation,
Natalia

והנה משהו מקסים לסיום. כל מי שמכיר אותי יודע שאהבתי לספרים גדולה  והזכות הגדולה היא של אבא שלי ע"ה שבמסירות נפש עצומה החליף לי ספרים בספריה העירונית של ירושלים של פעם, חורף וקיץ.. אני מודה לו שוב ושוב אפילו שהוא כבר נח לו שם בשמים.
הסתכלו. תהנו.

http://www.xnet.co.il/architecture/articles/0,14710,L-3096413,00.html#.UBj0367ifjY.facebook



אתם מוזמנים להעביר את המייל הזה לכל מי שנראה לכם שיפיק ממנו תועלת, שירצה לקבל אינפורמציה לגבי סדנאות או סתם השראה .. וגם אני ממליצה להרשם לבלוג, למרות שאתם מקבלים אותו באוטומט. פרגנו לי. מה יש?

באהבה, בשמחה, בסקרנות..
אילנה 

2 תגובות:

  1. חחחח אין עלייך אילנה את אישה מקסימה חכמה ונבונה היה כייף גדול להיות בסדנה בתל אביב איתך ועם שולמית (אני כל הזמן מתבלבל בין שולמית לביו שלומית :-)...)
    אני כמובן בשמחה אצתרף לרמה השנייה של הEFT למרות שכרגע אני עדיין מנסה להבין מה עובר עלי בזכותה (דברים טובים לא לדאוג) כפי שכתבת צריך לתרגל ולהבין תוך כדי עבודה מה קורה ואיך

    השבמחק
  2. אשר יקר
    תודה לך על התגובה, על המילים החמות והאנרגיה האופטימית שאתה משדר.. כייף גם איתך..
    אציין לפני שאתה מתענין ברמה השניה,,, (ברור, כל מי שמתרגש מהכלי זהה רוצה רק ללמוד עוד ועוד..) סומכת עליך בהתנסות ומזכירה לך שאתה תמיד יכול לפנות-לשאול..
    הרבה הצלחה ושבוע נהדר שיהיה לך

    אילנה

    השבמחק