יום רביעי, 11 ביולי 2012

טיפול שורש....על מה אתם מיד חושבים?





על מה אתם מיד חושבים כשאתם שומעים "טיפול שורש"? תודו שישר על רופא שיניים וגם אם לא, זה איכשהו מרגיש איזה תיק כבד, איזו משימה כזאת חשובה, אבל למי יש כח, איזו עצה שבטח יש בה אמת, אבל זה דורש ככ הרבה תעצומות נפש, תקיפות, יסודיות ועוד כל מיני תארים שלכל אחד יש בקובץ שלו.
מה שבטוח הוא שעכשיו אתם יודעים מה קורה לי בראש כשאני שומעת טיפול שורש.. חחחח.
אז הנה הפתעה!! ענקית!! יש טיפול שורש שלא דומה בכלום! אבל  בכלום לכל מה שמוזכר למעלה.
במה מדובר? הנה הסכיתו ושמעו....
בדרך כלל טיפול שורש הוא מהלך שמוצמד לבעיה מורכבת, בעיה שהסתבכה לה במשך הזמן, בעיה שלו היינו מטפלים בה לראשונה, מלכתחילה, לא היינו מגיעים למצב הזה. מוכר???
והיום עלה בדעתי שזה גם יכול להיות בדיוק!! אבל בדיוק הפוך!
טיפול שורש הוא תהליך שמטפל בשורש, עוד לפני שנהיה כבר גבעול, עלים, סבך, (דווקא זה דמוי שמעורר סימפטיה, משהו כזה ירוק..)..או בואו נאמר, עוד לפני שנבנתה על השורש עוד קומה, ועוד אחת, ועוד אחת עד שנהיה לנו מבנה רב קומות, רב מסדרונות ורב עוד כל מיני..
טיפול שורש בא לעקור בעיה מין היסוד, בא לטפל במקורות הקושי, בא לגעת בבסיס הדברים, זה שעליו נבנה הכל..
והיום חויתי קטע שהדליק את הנורה הזו בראש, אותה נורה שהאירה את מה שאתם קוראים עכשיו.
חזרתי מהסופרמרקט, החניתי את האוטו הכי קרב לדלת..(כמובן..) והתחלתי להעביר השקיות מהאוטו למטבח..
לא שקיות כבדות מידי, הכל מאורגן דווקא בסדר הפעם, בדרך הרמתי משהו שהיה על רצפת  האוטו( ושעורר בי כל מיני מחשבות ..).והמשכתי הביתה..אבל פתאום, בשניה אחת הרגשתי את המתיחה הזו שקורת בתחתית הגב.. המשיכה הזו שמעלה מיד את המחשבה.."שיט.. נתפס לי הגב.." וישר זרם של מחשבות שוטפות:" מה, אבל לא הרמתי שקיות כבדות מידי, לא עשיתי תנועה חדה, מה הקטע איתי? מה ? אני נהיית כזאת זקנה שסחיבת שקיות( האמת בינינו-כמעט תיקים, לא שקיות..) מותחת לי שריר?? טוב, התחושה הזו לא נוראה, אני מבינה שמשהו נמתח שם, אבל זו לא ממש כואב, וגם יש מצב שאולי זה ישתחרר......" ועוד ועוד.


או קי!!! החלטתי לעצור את הכל ומיד לעשות לעצמי טפינג. טיפול שורש גבירותי ורבותי! אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות לעצמי מיד טיפול שורש, לפוגג את השורש הזה לפני שיצמח לי פה בנין שלם, מגדל וחלילה אפילו גורד שחקים..אני  ישר רוצה לטפל בעצמי עכשיו!!! לא אחר כך, לא מחר כך ולא אם וכאשר זה יתפתח ובאמת תהיה שם בעיה...
אז הנה מה שעשיתי:
טפינג על נקודת הקראטה:" אף על פי שנמתח לי שריר ,אני מקבלת את עצמי באהבה.. אני בריאה וחזקה, הגב שלי בריא והכל בסדר.."
ככה שלוש פעמים בוריאציות קלות.. ואחכ טפינג על כל נקודה תוך כדי אמירה: נמתח לי שריר.. אולי זה בגלל השקיות האלה.. אני מרגישה את השריר המתוח הזה.. זה לרוחבהגב.. הגב התחתון.. ותוך כדי הטפינג אני נזכרת באותה הרמה של המשהוהים האלה ברצפת המכונית.. וחושבת לעצמי: וואללה!!! זה מין שילוב כזה של תנועה מסוימת, מאמץ מסוים  ומחשבה מסוימת שנצרבים יחד בו זמנית ויכולים ליצור קצר. פשוט  קצר בתימסורת המוחית בין הנוירונים שלנו, בין המרכזים המוחיים שמפעילים פעולות מסוימות שאנו עושים באותו רגע.. בקיצור- נהיה מין BZZZZZZZ כזה כמו שגארי קרייג פעם קרא לו, ומיד קורה משהו בגוף. וממשיכה בטפינג.. רואה לנגד עיני אותי מרימה את המשהו הזה ... מסיימת בתשע הפעולות ( 9 GAMUT) , נושמת ברכות אך עמוק.. מרגישה כבר שהכל משוחרר, אומרת תודה מכל הלב לבורא עולם.. וקמה.. זהו.. הכל בסדר!!!!!!!!!!!!.



עכשיו שימו לב!!! הכל היה מאוד עדין: המשקל, המחשבה הנגטיבית שעברה לי בראש כשהרמתי את המשהו ההוא מהאוטו ( טוב, אני אספר לכם.. עבר בי רוגז על XXXX ממשפחתי שמשאיר הכל זרוק איפה שבא לו.. ואני (המסכנה..) צריכה ללכת אחריו ולאסוף..)... המתיחה והכאב.. הכל היה די עדין.
אבל עדיין זה קרה... ואם לא הייתי ישר מטפטפת, מפוגגת את זה, משחררת מהמערכת שלי-היה נהיה סיפור!!!!
אז עכשיו תגידו לי אתם-נכון שזה טיפול שורש פשוט, קל, משמח ומאפשר מיד להפטר מהקושי??
EFT-EMOTIONAL  FREEDOME TECHNIQUE זו טכניקה שאתם חייבים אותה לעצמכם!! פשוט חייבים!!
זו דרך נפלאה ליצור הקלה מידית, שנוי מידי, שמחה מידית, זו שיטה שעובדת נפלא ברמה הכי פשוטה כפי שתארתי לעיל, אך יכולה גם לקחת אותנו לתהליכים מורכבים, עמוקים שאי אפשר בכלל לתאר..




2 תגובות:

  1. תודה ששיתפת !

    מקרה מעניין מאוד.
    מאוד מוכרת הסיטואציה הזו של קצר קטן שגורר אחריו טונה של מחשבות ביקורתיות על עצמנו...
    אם אשים לב לכזה מצב בקרוב (ואם זה יתאפשר מבחינת ההקשר...) אני אשתדל לטפטפ מיד.

    תודה רבה
    ל' רן

    השבמחק
  2. שלום לך ל' רן ותודה על התגובה!!

    ולו יהא זה שכרי!!

    את/ה מוזמן/ת לשתף במידה וקורת כזו סיטואציה!

    המון הצלחה ושבת שלום

    אילנה

    השבמחק