יום שלישי, 19 ביוני 2012

קרה לכם פעם שחויתם "מחלת ים?"

 היה נדמה לי  ש"מחלת ים" זה בטוי כזה עתיק.. של פעם..

אמש חזרתי מנסיעה נהדרת של שמונה ימים באיי יון, בעיקר באי מקסים מקסים שנקרא פארוס.

ביליתי שם עם ביתי תמר ועם עוד חברה.




למה אני מספרת לכם את כל זה?? הנה הסיפור..

בדרך חזרה ארצה, נאלצנו לשנות את מסלול החזרה בגלל רוחות חזקות שנשבו באיים מאז יום שישי.

אחת התחנות בדרך-היתה אניה מהאי נקסוס לאי מיקונוס. נכנסנו לאניה די גדולה , שתי קומות, מלא אנשים, 


אחרי שכולנו הטלטלנו ברוח.. ואז... האניה החלה בריקוד סוער.. גלים גבוהים שמתנפצים אל החלונות.. תחושה 

משונה, אין מה לומר. ולאט לאט החלו נוסעים מסביב לחוות בחילות והקאות..(כולל הבת שלי..).

אני כמובן מיד התחלתי לעשות טפינג על עצמי ובעיקר ללחוץ על נקודה מסוימת בפנים הזרוע.. נקודה שהלחיצה

 עליה עוזרת לנטרל SEA SICKNESS

 לשמחתי הרבה הרגשתי בסדר , כמו צפתי על הגלים האלה ולאט לאט ראיתי מסביבי כל מיני אנשים שהחלו 

לחקות אותי וללחוץ אף הם על נקודה זו, והבת שלי שהחלה אף היא לעשות על עצמה טפינג..

זה היה מרגש לראות שבזמן אמת, זה עזר לכמה אנשים, היה מרגש להרגיש את תחושת ההעצמה שזה נתן

 לאנשים, לדעת שהם יכולים לעשות משהו בשביל עצמם. אפילו אם זה לא תמיד עזר, ההרגשה ש"יש מה

 לעשות".. ההרגשה שאנחנו לא לגמרי חסרי אונים..
האמת היא שהתחשק לי לעמוד ולתת הדרכה קצרה לכל הנוסעים, לתת להם כלי זמין, פשוט, מידי כדי שיוכלו 

להרגשי טוב יותר, רק קריאות הדיילת שאסור לקום, ועוד ביוונית, הצמידו אותי למושב ..

חברות וחברים יקרים. EFT-EMOTIONAL FREEDOME TECHNIQUE. היא מתנה נפלאה שכל אחד 

ואחת מכם חייבי לתת לעצמו.

זו טכניקה שאפשר להעזר בה בכל מצב!! בכל מקום, על כל סימפטום.. להרגיש מיד הקלה.. להרגיש שאנחנו 

יכולים לעזור לעצמנו.. שיש לנו דרך להשתחרר מכאב פיזי וריגשי, להתגבר ,ליצור שנוי מידי במבט שלנו 

על הדברים.


חברתי שולמית לב ארי, מטופלת מנוסה ואוהדת נלהבת של ה EFT ואנוכי, חברנו יחד להעביר סדנה של יום 

אחד, מרוכזת ומעשית שבה תוכלו לקבל כלים ראשוניים אך יעילים ביותר, במחיר שווה לכל נפש.

זוהי התחנה הראשונה לקראת הגשמת החזון שלנו , שה EFT יהיה כלי נגיש ומצוי לכל אדם ואדם, בכל גיל, ללא 

רקע ותנאים מקדימים.

אל תפספסו, יש עוד זמן להרשם ואף להכנס להגרלה שבה יזכה אדם אחד בלווי צמוד לעבודה עצמית במשך 

שמונה שבועות, מתנה ששוייה אלפי שקלים( לא מוגזם, זה אמיתי..) ולתיעוד בוידאו של שלבי התהליך.,


רק שעכשיו כבר אין זמן - 

מחר בחצות זה יגמר - לחצו כאן וצפו בזה

הצטרפו אלינו!! תהיה חגיגה נהדרת ויום לימוד שיעשיר את כל מי שישתתף בו-בידע שיכול לשנות את 

חייכם. אם רק תירצו..

להתראות!! 

 נ.ב.

בפוסט הבא-אספר לכם איזו עבודה פנימית מדהימה זכיתי לעשות תוך כדי הטלטלות על הגלים.. איך חזרתי 

אחורה בזמן ושחררתי טראומה עתיקה של אמא שלי שתחיה.. אז עיקבו אחרי המיילים, זו חויה מדימה 

ומרגשת!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה