יום שישי, 10 בפברואר 2012

ראיתי במו עיני!!!


"ראיתי במו עיני " הוא אחד הביטויים שאנחנו משתמשים בהם כדי לאשש את דברינו ולחזק את העובדה שמה שאנחנו מספרים עליו עכשיו הוא עובדה מוחלטת וברת תוקף.
"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים".
ואכן-מערכת הראיה היא אחת המערכות המורכבות והמשוכללות ביותר שלנו.אנחנו גם משוכנעים שזוהי מערכת מדויקת, אוביקטיבית, כמעט "מדעית". והראיה לכך-עדי ראיה נחשבים לעדים האמינים ביותר שיש במקרה של חקירה משטרתית למשל.
אבל ישנו גם היבט אחר לראיה. זוהי גם מערכת מאוד סוביטיבית.
כל אחד רואה אחרת. הראיה משקפת את תפיסת חיינו, את הערכים שלנו, את האסתטיקה שלנו. מה שיפה בעיני-לא בהכרח יפה בעיני האחר. מה שנדמה בעיני כמשובח-לא כך הוא בעיני האחר .
מלבד תפיסה חזותית שונה, הראיה כאמור גם משקפת את אמונות חיינו. "הכל בעיני המתבונן" אמא ברנרד שואו והיום בעידן התודעה החדשה והמתפתחת, כולנו כבר מבינים את זה. כולנו כבר יודעים, לא רק מבינים, שהפרשנות שלנו על ואת המציאות, היא זו שיוצרת את יחסינו אתה ( עם המציאות).
זוהי אחת הסיבות המרכזיות שבגללן כל כך חשוב להעזר במטפל מיקצועי כדי לפרק איזה פלונטר, יהא בעיה פיזית או ריגשית.
כל כך הרבה פעמים אני פוגשת אנשים שאומרים לי שהם למדו EFT, והם ניסו לעשות על עצמם טפינג בנושאים שונים ולא ממש התקדמו עם זה.
ואני מיד אומרת שאל להם לראות בזה הוכחה לחוסר יעילותו של הכלי הזה או של עצמם...
הם פשוט לא מיומנים מספיק כרגע וגם אינם יכולים להפגש עם הבעיה שלהם באופן "חדשני".
כשאנחנו בלופ של עצמינו חברים, אז אנחנו בלופ.
אי אפשר לפתור בעיה באותם כלים שבה היא נוצרה.( איינשטיין.. לא אני..)
אי אפשר להתיר את הפלונטר אם אין לנו מבט חדש על הדברים.
הצורך במבט החדש הוא לא רק לצורך הארת הענין מזוית אחרת, אלא בעיקר משום שאנחנו "תקועים" באיזה סטייט אוף מיינד שהוא הוא שתוקע אותנו. יש פה לופ. יש לנו בעיה. היא יוצרת אצלינו "מצב". המצב הזה יוצר אצלינו איזה מבט על הדברים, שמשחזר את הבעיה, שמחזק אותה ונותן לה תוקף, שהופך אותה ל"אמיתית".. אנחנו ממש מתפתחים בזה ומצליחים בזה נפלא!!
אם אני "מפוקסת" על משהו-אני לא רואה שום דבר אחר.
שימו לב לסירטון הזה.כמה מסירות כדור מוסרת הקבוצה הלבנה? התמקדו!!

 מדהים, נכון?
זהו חברים. טוב מראה עיניים מבלוג אינטרנטי....

אז אני מזמינה אתכם עכשיו לסדנה קצרה  ומיקצועית  10:30-15:30 שבה תלמדו את הסוד שגיליתי כיצד לפרק את נושא האלרגיות במבט חדש, מפתיע ויעיל.( שני ראיונות שבהם שניים מבכירי עולם ה EFT מראינים אותי בקשר לזה תוכלו למצוא באתר שלי WWW.POSITIVE-EFT.COM.)
תלמדו לטפל באלרגיות  בעזרת EFT , תלמדו להסתכל על עצמכם במבט חדש ולמטפלים שביניכם שלהם מומלצת סדנה זו בחום רב ( בלהט..) תהיה דרך חדשה ומפתיעה לחלץ בעזרתה מטופלים רבים ממצבי אלרגיה שהם כידוע לכולנו מצבים מתישים, מתסכלים ומבאסים.

יום שני ה 12 למרץ, באזור תל אביב. המיקום המדויק יקבע על פי מספר המשתתפים  ומחירה 350 שח בלבד.
הפעם אני מציעה דיל חדשני. במידה והשתתפתם בסדנה ותרגישו שלא הפנמתם מספיק, שנדרש לכם זמן "עיכול" נוסף, שתירצו להיות אלה שעליהם אעשה הדגמה בסדנה הבאה-תוכלו להשתתף שנית ללא תשלום !!

ההרשמה עכשיו !!!

weilerilana@gmail.com







5 תגובות:

  1. יאהו, אילנה, מדהים!!! נתת לנו הרבה חומר למחשבה.

    השבמחק
  2. יופי!! שמחה על כך... תודה שאת משאירה תגובה.. ברכות חמות

    השבמחק
  3. הנה תגובתב של לין
    איזה בלוג מדויק ונהדר!!!! פשוט נהנתי לקרוא אותו, אילנה - תודה רבה רבה!!! :)

    השבמחק
  4. תודה רבה אילנה...בהחלט חומר למחשבה... אז עכשיו נשארה שאלה קטנה, איך מקבלים מבט אחר על המציאות?

    השבמחק
  5. בוקר טוב זוהר .
    מבחינת טכניקת ה EFT מאפשרת לי לעשות כאלה שנויים בחיי ובחיי המטופלים שלי.
    זה קורה באופן קל, פשוט ידידותי ומפתיע.
    מפני שרק אם נוכל לשחרר עומסים רגשיים המתלוים לכל מיני נושאים, גם נקודת המבט שלנו עליהם תשתנה באופן "אורגני" ולא בתור תרגיל מחשבתי. בשבוע הבא יש סדנה בירושלים. זו אופציה מבחינתך?

    השבמחק