יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

האם טיפול ב EFT יכול להחשב כדמי חנוכה???

  שלום חברות וחברים


















אם יש כבר סופגניות בחנויות, אפשר להתחיל לחלק דמי חנוכה.  דמי החנוכה האלה שתכף תקראו עליהם, ינתנו מעכשיו, מרגע זה ועד ליום זאת חנוכה, ב בטבת ה 28 בדצמבר בלבד.
אז מה הסיפור?
נדמה לי שאחת ההבנות החשובות שמתישבות בי, היא ההבנה שאנחנו, בני האדם מתנהלים כרשת רב מימדית שנראית ומתנהגת כמו הולוגרמה. יש לנו מימדים שונים של התקיימות. הרובד הפיזי, האנרגטי, הריגשי, המנטלי והרוחני. כל דבר שאנחנו חווים-נרשם בכל המערכות וכולן מסתנכרנות בכל רגע נתון.
האמת היא שמבחינתי אחת הסיבות הטובות להמצאת המחשב והעולם הוירטואלי היא האפשרות שניתנת לי להבין טוב יותר את מח האדם ואת צורת פעולתו-פעולתנו כחברה. אנחנו רשת חברתית אחת גדולה שהפייסבוק הוא רק בטוי קטן שלה..
אז מכיון שכך הם פני הדברים,  להבנתי טיפול הוליסטי  כבר מזמן פרץ את גבולות הגוף-נפש אל מרחב המכיל את כל המימדים האחרים ומשלב בין כולם.
אחד מהיתרונות הברורים של ה EFT ושל שיטות פסיכו-אנרגטיות נוספות הוא השילוב הסימולטני של תהליכי גוף-אנרגיה-נפש-MIND ובעבודה שלי אני נותנת מקום של כבוד לרוח, שהיא זו שמנצחת על הכל ומובילה את הכל, גם אם אנחנו לא תמיד  מודעים אליה...
הזמנתי את חברתי היקרה אוסנת אביה כהן, מטפלת מיוחדת ומדהימה שנחנה במתנות רבות לחבור אלי וביחד לתת לכם כאמור-מתנה נהדרת.
אוסנת מתמחה בקריאה אנרגטית ובזהוי ושחרור חסימות אנרגטיות ברובד מסוים ואני מביאה את ההתמחות שלי בתהליכים פסיכו-אנרגטיים נוספים .

אני רוצה להציע לכם "חבילת טיפול". זוהי חבילת טיפול המונה  7 מפגשים איתי ו 3 מפגשים עם אוסנת. כולנו נעבוד בשיתוף פעולה: אסנת, אני ואתם.
ביחד נגייס את המיטב של כולנו ואני בטוחה שהתוצאות יהיו מדהימות!!!
מה הדיל? 10 מפגשים בעלות של.... 2800 שח בלבד!!!! במקום 3600 שח.( כ 15 שעות טיפול!)
כן! נכון.  מתנה של 800  שח! כאמור אלה הם בבחינת "דמי חנוכה" וינתנו עד לסוף ימי החנוכה בלבד!
למה זה מחייב אתכם?
לכלום.חוץ מ:
בסוף סדרת המפגשים-תתבקשו לכתוב את חוות דעתכם על הדרך המשותפת. .
חבילת טיפול זו מוצעת גם!!!! למטופלים הנוכחיים שלי. בכייף ובאהבה!!
אם אתם סובלים מכאב כרוני
אם אתם רוצים ליצור פריצת דרך בתחום מסוים בחייכם
אם אתם סובלים מקשיים רגשיים, חברתיים, פיזיים או קשיי התארגנות
אם הכל בסדר אבל אתם רוצים ליצור שנוי לטובה באופן משמעותי בחייכם-
צרו איתי קשר דרך המייל.

weilerilana@gmail.com

שתינו זכינו להתמחות ולהתנסות בכלים מגוונים  ובהמלצות נהדרות ומעוררות התרגשות ממטופלים רבים.
המלצות לגבי תוכלו כבר לקרוא פה

http://www.positive-eft.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=33
הנה לפניכן ההכשרות שלי ושל אסנת

אילנה ויילר-
EFT EXPERT
משלבת  בין EFT , MATRIX RE-IMPRINTING ,ושילוב עקרונות של META MEDICINE
מח אחד,  BRAIN GYM דמיון מודרך, וטכניקות ממוקדות מגוונות ליצירת שנוי לטובה כאן ועכשיו..
הדרכה ולווי להעצמה רוחנית
מנחת סדנאות EFT בכל שלושת הרמות.
 סדנאות לרפוי הילד הפנימי, פתוח תודעת שפע , התפתחות אישית ומודעות בכלים אחרים ושונים ממה שפגשתם עד היום...



 אוסנת כהן
 קוראת אנרגיה לצורך אבחון וריפוי
משלבת שיטות שונות בהילינג
מתמחה בטיפול בכאבים כרוניים ומשברים נפשיים.
מנחת סדנאות לצמיחה מתוך מודעות מכשירה מטפלים בשיטת ביורגונומי
מטפלת במוח1 קינסיולוגיה חינוכית רייקי פרחי באך דמיון מודרך.


3 תגובות:

  1. בתור חובב גדול של הרפואה המשלימה, והניסיון שלי בתחום, אני בהחלט יכול להתרשם ולהמליץ על טיפולי EFT שיכולים לשחרר הרבה מאוד תקיעות רגשית ופתולוגיות פיזיות.

    תודה :)

    השבמחק
  2. תודה תודה על התגובה התומכת.

    רב ברכה ושמחה

    אילנה

    השבמחק