יום ראשון, 12 ביוני 2011

משפטים לקבלה עצמית-תרגום מאמר של KAREN NAUMAN



קרן נוימן
KAREN NAUMAN

היא מקור בלתי נדלה לאינפורמציה, טיפים והשראה. אחת האהובות עלי.
http://www.tapintoeft.com/eft-affirmations/
קבלתי את רשותה לתרגם מדבריה לעברית תוך מתן קרדיט מלא כמובן .

במאמר זה היא מרכזת את משפטי הפתיחה האהובים עליה ביותר ואני בוחרת לתרגם את המאמר הזה (בשלבים..) משום שאני מאמינה שמשפט הפתיחה הוא משפט מפתח שטומן בתוכו הזדמנות לרפוי מעמיק. משפט הפתיחה מציע מבט אחר, מסגור מחדש או פתיחה של ערוץ מפתיע..
לפעמים אין באפשרותנו לעשות תהליך שלם , לפעמים משפט הפתיחה זה בדיוק מה שנחוץ לנו ברגע זה-אז תתנסו, תרגלו, תבדקו מה עובד טוב בשבילכם והיו סקרנים לראות מה קורה לכם בעקבות התהליך הקצר הזה.
.אז הנה דבריה של קרן:
1-קבלה עצמית: לקבל את עצמנו ואת איפה שאנחנו נמצאים כרגע.
היפוכים פסיכולוגיים או התנגדויות קורים כאשר חלק אחד שלנו רוצה השנוי וחלק אחר (לרב לא מודע) מתנגד לשנוי.היפוכים אלה הם אחד מהאתגרים הגדולים בדרכנו לשנוי עם ה EFT.

הקושי לקבל את עצמנו באופן אמיתי על אף הקשיים והבעיות הנצבים  כרגע בדרכנו הם היפוך פסיכולוגי "שגרתי" . הצד השני של קבלה עצמית הוא כמובן חוסר קבלה וחוסר "איפשור" (ALLOWING) של המצב שבו אנחנו נמצאים ברגע זה , מה שגורם לשנוי להיות קשה יותר או פחות אפשרי.

זכרו שמשמעות הקבלה העצמית אינה קבלה של הבעיה בבחינת "נמשיך לחיות עם זה לעד". זוהי תפיסה מוטעית שעלולה למנוע מאיתנו התפתחות וצעידה קדימה.

נסו לומר:"אני איפה שאני וזה בסדר.." ועכשו אמרו" אני איפה שאני, וזה בסדר, אבל זה לא אומר שאני צריך להמשיך להשאר פה.." האם אתם יכולים לחוש בתדר השונה של שני משפטים אלה?
אפילו שנוי קטן בתדר יכול ליצור שנוי בהתארגנות האנרגטית שלנו ולהתחיל תהליך של שנוי.

משפט הפתיחה של ה EFT" אפע"פ ש-----------------אני מקבל\ת את עצמי באופן עמוק ושלם" מנוסח כך באופן מכוון כדי למנוע היפוכים פסיכולוגיים, למרות שמידי פעם זה לא עובד באופן מושלם והבעיה ממשיכה לצוץ( של היפוכים והתנגדויות). זה הזמן לנסות משפטים אחרים, מורכבים יותר, אישיים יותר ולהלן כמה דוגמאות:

משפטים והצהרות לקבלה עצמית:
1-אני מקבל\ת את מי שאני ואיך שאני מרגיש\ה.
2-אני מקבל\ת ונותנ\ת הכרה לכל רגשותי.
3-אני עדיין אדם טוב (ילד נהדר וכו).
4-אני מכבד\ת את עצמי על האתגר שכל זה מציב בפני (הבעיה).
5-אני מקבל\ת באופן עמוק ושלם את זה שאני עושה הכי טוב שאני יכול\ה.
6-אני לומד\ת לאהוב, לקבל ולהעריך את כל חלקי.
7-אני לומד\ת להרגיש טוב עם עצמי בדיוק כמו שאני.
8-אני מכבד\ת ומעריך,ה את עצמי בשל הקושי שאני חווה.
9-אני מוכן\ה לקבל ולאהוב את עצמי בכל מקרה.
10-אני מודה, אוהב\ת ומכבד\ת את עצמי .
11-אני פתוח\ה לרעיון של קבלת עצמי איך שאני עכשיו.
12-אני מקבל\ת את כל כולי עכשיו בדיוק כמו שאני.
למי שלא בקיא בתהליך-את משפט הפתיחה אנחנו אומרים 3 פעמים תוך כדי טפיחה על נקודת הקראטה שהיא נקודה בצד כף היד בהמשך לקו הזרת. במקום שבו נפגוש את השולחן אם נתן "מכת קאראטה". במשך השבוע אמשיך לתרגם את המאמר ואף להרחיב מעצמי.
אנא שתפו אחרים, המליצו על הרשמה לדף הזה כדי נגדל, נחלק ונתחזק ביחד.
שבוע טוב!

2 תגובות:

  1. תרגום נהדר אילנה

    השבמחק
  2. תודה לך סבינה יקרה.
    שואלים בפרקי אבות(חכמי הגמרא) מה הכי חשוב לאדם? ואחת הגישות היא עין טובה. האחרת לב טוב. בסופו של דבר עין טובה ולב טוב קשורים אחד בשני ותודה לך על עין טובה ולב טוב. תבורכי!!

    השבמחק