יום שלישי, 8 במרץ 2011

EFT בארץ, EFT ברואנדה ו EFT נבחרת הזהב

בשבוע שעבר הסתיים כנס הפיסגה העולמי של ה אי אף טי.

היו שיחות רבות מוצלחותוחלק פחות מוצלחות  וברור שכך מטבע הדברים.

כמות המשתתפים המדהימה-מעל 400,000 , ראויה לציון ולתשומת לב.זה כל כך משמח ומבטיח.

היום רואינתי על ידי EMMA ROBERTS, EFT MASTER ששאלה אותי על מצב הEFT בארץ. במהלך השיחה אמרתי

לה שקראתי באיזה מקום( אולי ב"חיים אחרים") שסטטיסטית, יש בארץ הכי הרבה מטפלים ביחס לכמות האוכלוסין

. מדהים, אך לא

מפתיע..והתשובה שלי לשאלה שזה מעלה היתה שראשית זה כך ,משום שאנחנו צריכים את זה ושנית, משום שארץ

ישראל היא מקום חזק ועוצמתי מבחינה אנרגטית ומעודד תודעה גבוהה של רפוי בצורות שונות .

כאשר הראיון יפורסם, כמובן שאשלח לכם לינק...

הנה לינק לסירט של PROJECT LIGHT  על תירגול EFT ברואנדה בקרב נוער בעיקר. אנשים שחוו ג'נוסייד על כל זוועותיו.

http://tinyurl.com/EFTinRwanda

ולסיום-נבחרת הזהב.... אני יודעת שרבים מכם לא התפנו לקרוא את המיילים האחרונים ( שמעתי אתמול בהרצאה שרק

20% מהמיילים נקראים..) אז עד סוף החודש אמשיך להציג את האופציה בפני כולם:

מי שמעונין לקבל  ממני 2, 3 ואולי אפילו יותר מיילים, במידה ויהיו לי דברים ממש מענינים לחלוק אתכם-יהיה מנוי על

נבחרת הזהב. ומי שלא-ימשיך לקבל מיילים בתדירות של פעם בשבוע או עשרה ימים.

חודש טוב ושמחה רבה לכולנו.

תגובה 1:

  1. מאוד מרגש, אני מבינה שההכנסות של EFT WORLD SUMMIT הן קודש לתמיכה ביתומים האלה. תרמתי בשמחה. וההרצאות בשבילי כמתחילה הן ממש מרתקות. עולם שלם.

    תודה על התזכורת,
    רינה

    השבמחק