יום רביעי, 12 בינואר 2011

איך זה ירגיש להיות בלי זה?

לפני כשבוע נתקפתי בשפעת שעברה די מהר אבל לפני שפינתה את עצמה מהשטח-מצאתי עם עצמי עם גב תפוס באופן

ממש שערוריתי.

מי שמכיר את הצרה הזו יודע על מה אני מדברת. לי, שהיתה זו פעם ראשונה לחוות את המכה הזו בצורה כ"כ דרסטית-זה

כשלעצמו היה שוק.

אני בהחלט יכולה לומר תודה ושוב תודה על זה שגם זה, התפנה לו במהירות יחסית.

אבל אחרי כ 4 ימים שבהם הייתי מרותקת למיטה רב הזמן, הרגשתי איך היאוש מתחיל להזדחל אלי.

"אוף, מי יודע כמה זמן זה עוד יקח.... מה יהיה?? מה, אני עכשיו צריכה לפרוש מכל עיסוקי...?" ועוד.

ברור שהאנרגיה שמתלווה לשיחה פנימית כזו היא אנרגיה דחוסה, מחלישה ומיאשת.

ואז חשבתי לעצמי: "רגע אחד, אולי אחשוב הפוך!! איך ארגיש כאשר אחלים? " התחברתי לאנרגיה של הרפוי, ההחלמה,

התנועה, הדרך החוצה מהמנהרה הזו...



אז זוהי בעצם שאלה נהדרת לכל אחד מאיתנו לשאול לגבי כל מיני מצבים מכבידים.

בחרו עכשיו בעיה שאתם מתמודדים אתה. משהו מכביד, מתמשך או מקומי-העיקר משהו שאתם מרגישים היטב את כובדו

 עליכם.

ושאלו:" איך ארגיש ללא הבעיה הזו? מה אוכל לעשות? מי אוכל להיות? איך יראה היום שלי?"

רשמו את הדברים על פיסת ניר. הכתיבה מעגנת את הדברים וגם מאפשרת לכם לחזור אל זה מתי שתרצו.

בחרו בכל רגע אפשרי להפנות לשם את המבט שלכם,  להפנות את נקודת המיקוד האנרגטית שלכם לעבר התוצאה הנהדרת

שתהיה לפרידה מהבעיה שאתה בחרתם כרגע להתמודד.

תנו לתחושה הטובה הזו למלא אתכם, לעורר בכם השראה, לקחת אתכם קדימה..

לפעמים כאשר אנחנו מתמודדים עם בעיה קשה שנראה לנו שאין מצב שנוכל להפטר ממנה( מחלה כרונית לא עלינו, אובדן

 וכו) השאלה הזו יכולה ליצור אפילו כעס והתמרמרות.לפעמים אין ביכולתנו לשנות מצב מסוים או שלפחות כך זה נראה לנו.

אבל מה שכן אפשרי כאופציה-היא המחשבה שהנושא עצמו יכביד עלי פחות, שיהיה פחות במרכז עניני ומחשבותי, שיהיה

פחות מגביל  וחונק..

אז שאלו את עצמכם: "איך ארגיש  אם הבעיה הזו תהיה פחות מכבידה? אם אהיה פחות עסוק\ה אתה? אם משהו בקשר שלי

 אתה ישתחרר? מה אוכל לעשות? איך יראה יומי וכו?



כמו כל הטיפים שנשלחים אליכם בבלוג הזה-הם כולם מעשיים, ניתנים לביצוע מידי, ברגע זה ממש ויוצרים שנוי בו ברגע.

כמובן שאם מעמיקים עם התהליך-יוצרים שנוי עמוק יותר אך בכל מקרה נוכל ליצור ולהרגיש SHIFT מרומם ומחזק.

בהצלחה.

שתפו, הרשמו לבלוג כ"מנויים"( יש מין אופציה כזו בראש הדף), היו שותפים!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה