יום חמישי, 6 בינואר 2011

למרות ש....

למרות ש........ 

התבנית הלשונית הזו יוצרת חיזוק של מה שבא אחריה.

למשל: למרות שמזג האויר סוער ( הלואי...) החלטתי לצאת ולהשתתף במפגש הזה.

המבנה הזה מספר שיש מגבלה מסוימת, קושי או תנאי שיכול היה ליצור התנגדות אך אני בכל זאת..........

זה מחזק את החלטתי ונותן לה תוקף.

"למרות ש-----------אני מקבלת את עצמי באופן עמוק ושלם" משפט הפתיחה של ה EFT נשען על המבנה הזה.

עכשיו נצרף את ה"בגלל" מהפעם הקודמת וניצור משפט (והכרה שמתלווה אליו) שיהיה מעצים:

"למרות ש........אני מקבלת את עצמי באופן עמוק ושלם משום שאני חשובה לעצמי, מפני שאני מבינה שזה רק חלק ממני

מפני שאני יודעת שזה אנושי ושמותר לטעות.....





יש לי חברה טובה שכאשר נולד בנה הבכור הוא נראה היה בעיניה ממש מכוער.

אז היא החזיקה אותו ואמרה  שלמרות שהוא כזה מכוער, היא תאהב אותו בכל ליבה.

היום התינוק הזה בן 27, יפהפה, מבריק, עם חוש הומור ועוד ועוד.

נראה לי שזה הצליח מצוין.

נסו את זה ברגע זה . זה לוקח כ 15 שניות...

אתם מוזמנים לכתוב את המשפט שיצרתם לעצמכם עכשיו על קיר הבלוג..

חודש טוב ושבת מבורכת ומתוקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה