יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

הפרעת קשב וריכוז-תופעה חברתית

להיות מטפל...מטפלת...קואוצ'רית, מנחת סדנאות, מעגלים, ריבועים, להתפתח, ללמוד, להתנסות, להעניק, לעזור, לתת לאחר ולעצמי תוך כדי, ועוד ועוד
אני חושבת שאף אחד מהתחום הנ"ל לא חשב שיצטרך גם להיות משווק, מנהל חשבונות, מנהל יחסי ציבור ועוד ועוד....זה מתחיל להשמע מוכר??

נדמה שהיום יותר מאי פעם , (והפעם הזה היה בסך הכל לפני שנה בערך)..נוצרת איזו מציאות ברורה של תודעת שיווק וירטואלית הנפרשת על פני אתרים, פייסבוק, בלוגים, ומה לא?
מין הפרעת קשב וריכוז כללית שבה כולם צורכים אינפורמציה בסיסית, קוראים את הכותרות, מזפזפים הלאה ומצפים לאיזה משהו-משהו מדהים שיתפוס את תשומת ליבנו ויביא בכנפיו איזו בשורה מדהימה שבשבילה שווה להמשיך לזפזפ בנאמנות...
ואני משתתפת פעילה במשחק הזה. יש בזה משהו שמתאים לי, יש בזה משהו שהוא צורך המציאות אבל מעבר להכל-אני מבקשת ביני לבין עצמי בתוך כל ההמולה הזו לשמור על רמה של ענין, חידוש, השראה, תרומה לכל מי שבוחר להתחבר אלי בכל אחת מהאופציות הקימות.

האתר שלי מקסים ונהדר בעיני ויש לו תפקיד נכבד.

הפייסבוק הוא כלי דינמי ומדהים באפשרויות הרבות שהוא פותח. אבל גם מעצבן מהיותו פתוח לכל מה שנמצא אי שם בחלל העולם
ובלוג? אני חושבת שאולי זו אופציה נהדרת,
שיכולה לאפשר קשר מהיר, קצר, לא מסורבל ושמור רק למי "שבקטע" ולא מכריח אותי או אתכם להתקל על הדרך באינספור הגיגים של כל מיני אנשים.

אז אני מזמינה אתכם להתחבר לבלוג הזה שמטרתו עידכונים, חידושים, שיתוף של רעיונות, טכניקות, חידושים בעולם ממני אליכם וכמובן מכם אלי-זה הכי כייף!!

זוהי הזמנה רשמית ואישית.
למי שמכיר אותי ברור שיחסי עם הטכנולוגיה הם מאוד מענינים: אני כובשת צעד צעד אבל לאט ולבד..אז אני שמחה להציע לכם ראשית לכל-סירטונים רלוונטיים שיופיעו פה ותוכלו להכנס אליהם ישירות. הבחירה היא לא תמיד שלי באופן מדויק-אז בטח יהיו כאלה שוים יותר ושוים עוד יותר.

תהנו, תהיו בקשר , שתפו, שאלו ונוכל ליצור לנו פה משהו מדליק.

היו שלום, שבוע טוב ומבורך.
אילנה

2 תגובות:

  1. כן, יפה מאוד. הפרעת קשב וריכוז כללית.
    יש בינינו "החזקים", אלה שמשחקים עם החיה המסוכנת הזאת להנאתם. חופשיים להתנתק או להתחבר כאוות נפשם. נכון מאוד, אז אוסיף משהו קטן,
    הערכה מעומק הלב לאלה שמסתדרים נהדר גם בלי אי מייל. והם דווקא נשים! המון נשים בעולם, שהאינטרנט לפי דבריהן "לא עושה להן את זה". הן מצליחות, חיוניות, מגדלות משפחות ויצירתיות. היתי שולחת לינק, אבל אין. תסתכלו מסביב ואולי תתקלו בהן, כמוני - ותרגישו - את הקול העדין שבוקע מהכיוון הזה:
    "הכל בסדר"
    קיימות אין סוף אפשרויות לחיות באחריות מלאה.
    תודה לך אלנה שהסבת את תשומת ליבנו להתנהלות שמתחילה להרגיש כאילו אי אפשר אחרת.

    בברכה, רינה  

    השבמחק
  2. רינה יקרה.

    נכון, הסבתי את תשןמת הלב, אבל אני חלק מהתופעה , שלא יהיו טעויות.... ברכות חמות ותודה שטרחת להכנס ןלהגיב!!

    השבמחק