יום חמישי, 6 במאי 2010

EFT AND EMET4HEALTH

אני מקדמת אתכם בברכה חמה.

הבלוג הזה נועד לשמש מקום מפגש והתפתחות לכל מי שקשור לתחומי הרפוי האנרגטיים.

EFT-EMOTIONAL FREEDOM TECHNIQUE היא שיטה מהפכנית התורגלת בעולם כולו מזה כ 20 שנה.

נקראת גם טפינג או דיקור ללא מחטים.

על יד טפטופים TAPPING על נקודות מיוחדות בגוף(קצוות של מרידיאנים) אנחנו יוצרים תנועה בערוצי האנרגיה. התהליך

משולב סימולטנית, בתהליך של שיחה והצפת הקושי. המפגש המיוחד הזה של המערכת האנגרגטית עם הגופנית, הרגשית

הקוגניטיבית והרוחנית יוצר אפקט מדהים שאין כמוהו בשום טכניקה אחרת.

EFT ידוע בעולם כולו ככלי "פלאי" להשגת שחרור מהיר מפוביות, אלרגיות , PTSD , כאבים כרוניים וכל כאבי הגוף והנפש.

"שנוי לטובה " הוא שם העסק שלי והוא מקפל בתוכו את האני מאמין שלי: שנוי לטובה יכול להתקים בכל זמן, אצל כל אדם בכל

גיל .
התהליך שאני מציעה הוא בבחינת רפוי ולא רק "תיקון". הצמחת החלק החיובי שבאדם, היכולת לשמוח ולקבל את עצמו , התקרבות

לאחדות פנימית הם אבני הדרך המרכיבות את המצפן האישי שלי .

אני משלבת בעבודתי טכניקות מגוונות, נסיון חיים עשיר, אהבת אדם ואהבה רבה לעבודתי שהיא היעוד שלי. זכיתי!!

אשמח להפגש אתכם פה או בכל אחד מהמקומות האחרים שבהם אני מופיעה:

WWW.POSITIVE-EFT.COM

או בFACEBOOK

כל הברכות

אילנה ויילר
EFT EXPERT
הכשרה בינל"אמ במח אחד וקיניסיולוגיה.
תרגילי מח.
שפת האור.
תטא הילינג
ועוד..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה