יום חמישי, 29 באוגוסט 2013



איך ראש השנה קשור לשיווק ויחסי ציבור
ולמה כדאי לנו ממש, להתכונן אליו?


 ראש השנה הוא זמן כל כך איטנסיבי אבל אני מאוהבת בתפילות ראש השנה.

זה זמן שבו אנחנו מבקשים ומתפללים על כלל האנושות.

על כל באי עולם, על גורלו של הגלובוס המוטרף הזה.

על הבריאה, התנובה, הגשמים,הפרנסה, הבריאות..אבל של כולם@@ 

זה חג עם תודעה קולקטיבית, שבה אנחנו נדרשים להיות בשיא הכיוונון הפנימי

חלק מאוד אינדיבידואלי, מובחן ומיוחד, אבל נכלל בבריאה כולה.

והכל נבחן ביחסיו עם הכלל. משהו קצת קיבוצי כזה

אולי בגלל זה קוראים לתפילת ההמונים באומן-"הקיבוץ"....

וביום הזה גם יש זמן שבו אנחנו בעצם צריכים ללמד זכות על עצמנו ולעשות לעצמנו

"יחסי ציבור".

למה אני קוראת לזה יחסי ציבור?

 כי זה  כמו לשכנע את בורא עולם, שיש לנו המון מה לעשות פה, לתרום לסביבה,

 למשפחה, לעם ישראל , לעולם. להסביר "לו" למה אנחנו בכלל חשובים פה, האם יש

 לו סיבה טובה לקצוב לנו עוד שנה של חיים טובים?

והכל בדרך "כאילו" ובהשאלה, כי הוא הכל יכול, בודאי יודע.

 השאלה היא אם אנחנו יודעים.


אז הנה,יש  לנו עוד  שבוע לברר, להגדיר, לדעת למה באמת טוב לעולם שנהיה פה עוד שנה

ואם יש מי מכם שעולה בו המחשבה:" רגע, זה לא גאווה"?

אז לא, זה לא גאווה. 

זו גאווה לחשוב שאת\ה כל כך צנועים שתהליך כזה הוא בבחינת 

גאווה בשבילכם.( זה לא אישי, כן???)
וכמו שמלמד רבי נחמן מברסלב, זכותו תגן עלינו, שיש דבר כזה שנקרא ענווה פסולה.

זו ענווה שמקטינה אותנו, שעושה מאיתנו כאלה כלומים , כאילו שאין לנו שום עוצמה.

הענווה האמיתית  היא להכיר בכל הכוחות שניתנו לנו, בכל היכולות והאיכויות 

המדהימות שיש לכל אחד מאיתנו ו.................??? לא להתגאות בזה עכשיו.!


אחד הדברים שאני רוצה לומר לקב"ה...

לקראת ראש השנה הזה הבא עלינו לטובה, אחד הדברים שאני רוצה לומר לבורא עולם הוא

שאני חושבת ומרגישה ויודעת שיש לי יכולת נפלאה ומיוחדת ללמד ,

להעביר חומרים ורעיונות הלאה, להסביר בצורה פשוטה ועמוקה, בגובה העיניים,

שניתנה לי היכולת לקרב אנשים  אל עצמם ולעזור להם לדעת שהם טובים יותר ויפים יותר ממה שנדמה היה 

להם עד לרגע זה, ושזו סיבה נהדרת בעיני לקצוב לי עוד  חיים טובים וארוכים, בבריאות הגוף והנפש

ואיך זה קשור אליכם?

זו גם ההזדמנות לספר לכם שמיד לאחר סוכות,

אעביר סדנה של  EFT LEVEL 1  מורחבת ועמוקה, שתינתן בסבלנות ובנחת במשך יומיים שלמים, בירושלים.

יומיים של לימוד, תרגול, הרחבה, זמן לשאלות, זמן לתרגל על אחרים, זמן לשתף אתכם בהבנות נהדרות זכיתי 

להן משנים רבות של עבודה, זמן להפגש עם המשתתפים האחרים, 

זמן לעשות תהליך עם עצמכם,

 זמן להטמיע

זמן להיות.

אז אם הרגשתם עכשיו שהלב שלכם מתעורר לאופציה הזו, הקשיבו לו!!!!! ככה קורים הדברים הכי נפלאים 

בחיים שלנו.

ואם כך הוא-אז ברגע זה שלחו לי מייל  

weilerilana@gmail.com

ורק כיתבו בכותרת-נדלקתי!! 

ברגע שיהיו בידי הפרטים האחרונים-תאריך מדויק ומקום-אעדכן אתכם מיד.



אז שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה, חברות וחברים.

שתזכו לגלות את היכולות המדהימות שלכם, מה שמיוחד לכם, 

לזהות ולהכיר במתנות המיוחדות שניתנו לכם

שתיזכו לחגוג את זה בשמחה ובנחת

שתזכו לחיים טובים, ארוכים ולשלום

ולהתראות בשמחות!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה