יום שני, 29 באוגוסט 2011

להרחיב אופקים -צו השעה.



עידנים עברו להרגשתי מאז הבלוג האחרון שהוצאתי... מקוה שכולכם בטוב, בבריאות הגוף והנפש ובשמחה.
בתקופה האחרונה היתה דעתי מוסחת משלל הארועים הקורים סביבנו. המחאה החברתית, תופעות הטבע הקיצוניות בעולם, הכלכלה המתמוטטת ( זה הכל נראה לי כמו מונופול.. ) וימי בין המיצרים שבעצמם ממקדים אותנו בחורבן.
זהו. מתחיל עידן חדש. חודש אלול מפגיש אותנו עם מושג התשובה שזה לא המקום להרחיב עליו, אך אציין רק את דברי הרב קוק זצ"ל ודברי רבי נחמן אהובי זצ"ל-שהתשובה היא שישוב האדם אל עצמו. ומכאן שזהו זמן מסוגל למפגש עם עצמנו האמיתי, עם המהות שלנו שמשוחררת מסיפורי האישיות, כשלונותי או נצחונותיה.
נדמה לי שהדבר הכי בולט בתקופה זו היא הקריאה להרחיב אופקים. בעיני אי אפשר להשתנות אם לא מרחיבים אופקים. ההרחבה הזו מספקת תשובות חדשות, מעוררת לחשיבה שונה, מחברת כל מיני דברים בצורה חדשה .. ויש לי כל כך הרבה לחלוק אתכם בענין זה.
1- ראשית אתחיל בשמחתי האישית. בעוד שבועיים אני מתעתדת להעביר בניו יורק ( כן, זאת שבאמריקה..) סדנה בת יומיים שענינה רפוי לידל הפנימי. מה שמיוחד בה זו העובדה שסדנה זו מוקדשת רובה לתהליכים אישיים ולא רק תהליכי למידה וכן שהיא מאפשרת תהליכים בשיטות אנרגטיות מגוונות. מפגש שני יהיה סדנה קצרה בנושא אלרגיות. אשמח כמובן לשתף... להעלות תמונות.. אחלו לי שהכל יעבור בשלום ובשמחה!!

אז אם יש לכם חברים בניו יורק שתוכלו להמליץ להם ולעורר אצלם סקרנות לגבי   הסדנה הזו-זה יהיה מאוד משמח@!!! ותודה מראש!!! הכי טוב ליצור קשר איתי במייל weilerilana@gmail.com




2- יומן לנשים עם טיפים לניהול תקציב ברוח היהדות יצא לאור לפני זמן מה לקראת השנה הבאה עלינו לטובה.
את היומן כתבנו באהבה רבה, רונית תימסית חברתי ואני. במשך חודשים רבים ניהלנו בינינו שיחות על כסף. בכל מיני נושאים, זמנים, מצבים... בימן הזה ישנה בעיקר הכוונה לפיתוח תודעת שפע בתפיסה יהודית אך הוא מכיל גם אינסוף עצות, מחשבות, קטעי בלוגים, טיפים לחיסכון ובכלל משהו שםותח מחשבות ואופקים חדשים. היומן מעוצב בטוב טעם ( ברור שכך אני חושבת..) , יפהפה!! זוהי מתנה נהדרת לעצמך, לאמא, אחות, חברה ... מתנה בעלת ערך שתלוה אותך מידי יום ביומו.. הנה הקישור לאתר
 http://www.bnotya.co.il/HTMLs/Home.aspx
באתר ים גם פירסום לקלפי תהילים שרונית הוציאה לאור. קלפים יפהפיים בקופסת פח נהדרת, עם איורים שובי לב ועין. חגיגה!!

3-רוצה להמליץ עכשיו על כמה אתרים חשובים  לכל מי שרוצה להעמיק את ידיעותין ב EFT
GARY WILLIAMAS  הקים לפני זמן מה את האתר שלן EFT HUB שהתפתח נפלא בתקופה האחרונה. האמת-זוהי דוגמא מצוינת לתועלת של הפייסבוק.לקח לי זמן להתגבר על הקושי שהיה לי עם גארי בהתחלה. הרבה פעמים הוא נשמע כמעט רדום... ככ אנגלי.. אבל בשנה האחרונה התחברנו וגיליתי אדם נחמד מאוד, מסור ל EFT, צנוע ועם הרבה PASSION. האתר שלו מציע טונות של אינפורמציה!! ישנו תשלום מסוים של חברות אבל לכל מי שעוסק בEFT ברצינות-זה שווה כלל אגורה.
למשל בוידאו הזה הוא מראיין את אלינה פרנק שמציגה מכשיר שנקרא ACUPEN שלמרבה הפלא!!!! נדלקת בו נורה ירוקה כאשר אנחנו נוגעים בנקודת הטפינג-קצה המרידיאן.
http://eftworld.ning.com/
בזמן הקרוב יצא לאור וידאו שבו גארי מראיין אותי על ה"תגליות" שלי בנוא אלרגיה.. כמובן שאשלח לכם סמס...

4- קרן נאומן KAREN NAUMAN היא מישהי נוספת שאני רוצה להמליץ עליה מכל הלב. למי שמשתמש בפייסבוק-הכי טוב להתחבר אליה שם. היא מקור עשיר לאינפורמציה, רעיונות, מאמרים..
 http://www.facebook.com/karen.nauman

 5-  ד"ר צביה גרנות מדברת על זוגיות. אתר עשיר, אפשר להרשם לניזלטר וגם לקבל למייל קטעי וידאו קצרים. שווה.
http://www.facebook.com/GranotZvia?sk=app_4949752878


כדי "לעשות לכם חשק" העתקתי פה את דף דף הפגישה שלה.

































6- מזמינה אתכם שוב להצטרף לדף שלי בפייסבוק. למי שאין פייסבוק-אין צורך לשלוח לי התנצלות, חברות וחברים, אני לא לוקחת את זה באופן אישיי. יש חופש בחירה ... הכל בסדר..
.
http://www.facebook.com/pages/%D7%A9%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A3-
 %D7%98%D7%99/211433775554655
למי שמצטרף או כבר הצטרף, אנא עיזרו לי להפוך את הדף הזה למקום פעיל ומענין. אם תגיבו, תשתפו, תשאלו-יהיה מענין. תודה רבה!!

7-בקרוב-מייל שבו יפורסמו תאריכים לקבוצות למידה חדשות ולסדנאות. אז KEEP IN TOUCH

8-תודה ללירן ח. שנתן לי עצות טובות איך לכתוב את הבלוג הזה כך שהשורות יראו בצורה נורמאלית ותודה לי שסוף סוף עשיתי מה שאומרים לי...

ברכותי , מכל הלב לחודש נהדר, מלא פעילות פנימית, התקרבות לעצמכם, שמחה וצמיחה וכמאמר חז"ל-" המלך בשדה".. לא יודעת בדיוק למה הם התכוונו אבל לי זה מרגיש כמו משהו קרוב, פשוט, טבעי ומשמח











2 תגובות:

  1. שמח שיכולתי לעזור :-)

    אגב קרן נאומן, יש לה גם אתר נהדר עם המון מאמרים טובים למי שמתנסה ב EFT. זכור לי במיוחד המאמר " 10 טעויות נפוצות של מתחילים ב EFT" שחיזק ועזר לי מאוד בפעמים הראשונות שנגעתי ב EFT (דאבל מינינג...)

    http://www.tapintoeft.com/eft-articles/10-eft-mistakes-eft-not-working.html

    זהו.
    בהצלחה בניו יורק!

    השבמחק
  2. היי לירן.

    תודה על תגובתך ועל הכל......

    להתראות

    השבמחק