יום שלישי, 22 בפברואר 2011

אני רוצה היום להתיחס לשאלה שעולה מידי פעם בצורה זו או אחרת ושענינה הוא "למה דווקא EFT"? או "מה היתרון של

EFT על פני טכניקות אחרות?"


ישנן הרבה טכניקות אלטרנטיביות ופסיכולוגיות המתיחסות לקשר גוף-נפש. לצורך לזהות את ההקשרים הרגשיים של \

בעיות שונות שאנחנו סובלים מהן.
דמינו בראשכם מין צורת המורכבת מכמה מעגלים המשתלבים אחד בשני ויוצרים מעין הולוגרמה. או כמה מערכות גלגלי

שיניים המפעילות זו את זו..
האדם מורכב ממערכות שונות הפועלות בו זמנית, במקביל , או בזמנים שונים שבסופו של דבר יוצרות מירקם אחד.

כאשר מוטבעת בנו טראומה, וטראומה יכולה להיות "קטנה " או " גדולה ", היא נרשמת בכל המערכות שלנו.

גוף, נפש ( מנטלי), רגש, אנרגיה, רוח...נדמה שרובנו מבינים מה זה אומר גוף, נפש, רגש רוח.. אבל אנרגיה?? לא בטוח
שאנחנו מבינים זאת.
המערכת האנרגטית הבנויה ממרידיאנים-ערוצי אנרגיה על פי הרפואה הסינית, נשארה עלומה מאות בשנים ואולי אף אלפי

שנים.

אין דרך מוכרת כיום "לראות" את המירדיאנים: לא בצילום רנטגן ולא באולטרא-סאונד.אך רפואת המערב מזמן כבר אימצה
אליה את ההבנות האלה של הרפואה הסינית. לאחרונה קיימים ניסויים ברפואה גרעינית המאששים את קיומם ומסלוליהם

של המרידיאנים.

בכל אופן-בין אם זה גלוי לעין או לא, טראומות נרשמות במערכת האנרגטית שלנו.ולכן, טכניקה כמו ה EFT עוזרת לנו

 לפנות, לשחרר, למוסס )או כל הגדרה אחרת  שמתאימה לכם( , את רישומיה האנרגטיים של חויה טראומטית


האפקט  המושג בתהליכים כאלה הוא עמוק וחשוב.הבנות ואפילו הארות, לא תמיד יכולות לעזור לנו לשחרר באמת

טראומות.
אי אף טי, EFT הוא תהליך עדין אך עוצמתי שבעזרתו ( ובעזרת מטפל מיומן ובעזרת השם.. ) ניתן לפתור בעיות עמוקות
וכרוניות בקלות יחסית
בתהליך עמוק, אנחנו פוגשים את היביטיה השונים של הבעיה ברמות שונות.:מה זה עושה לי? בגוף? ברגש? איך זה

מתבטא? איפה אני פוגשת את זה ביום יום?מה זה עושה לי? בגוף? ברגש? איך זה מתבטא? איפה אני פוגשת את זה ביום

יום?
מה זה עושה לי? בגוף? ברגש? איך זה מתבטא? איפה אני פוגשת את זה ביום יום?איך זה השפיע עלי? איפה זה "התערב

במערכת שלי ויצר שנויים לא רצוניים? ועוד ועוד .. אך כל זה נעשה סימולטנית תוך כדי אוורור וניקוי המערכת האנרגטית

וזהו ההבדל הגדול!!
תחושת המטופל לאחר תהליך EFT אינה דומה לתחושה לאחר תהליכים אחרים, לפחות אלה שאני מכירה


מי שחווה זאת-יודע על מה מדובר.ומי שלא חווה? אולי זה זמן טוב ונכון בשבילו לחוות תהליך כזה.

זהו הסבר מאוד בסיסי ופשוט אך אני מקוה שיתן מענה ראשוני לשאלה זהו. אם תרצו לקרוא יותר-הכנסו באתר ל "מה זה

EFT

 " http://www.positive-eft.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

או הקשיבו לדבריה של ג'ודי ביירן,EFT MASTER על אי אף טי

http://www.positive-eft.com/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid


תגובותיכם רצויות ומתקבלות בברכה!

הרשמו לבלוג על ידי לחיצה על "עקוב" בצד ימין של הדף וגם אם אתם רשומים, הצטרפו !! זה כמו סימון של LIKE

SO IF YOU LIKE IT-LIKE IT.



תגובה 1:

  1. בוקר טוב לך.
    אספר לך בקצרה ... אותם ערוצי אנרגיה שעליהם מתבססת הרפואה הסינית מזה כ 5000 שנה, אינם ניתנים לראיה. לא ברנטגן ולא באולטרה סאונד אבל לפני מספר שנים קראתי מאמר שבצרפת נעשו נסיונות ברפואה גרעינית, וזו אכן מאששת את קיומם של המרידיאנים ואת ערוציהם. באופן חלקי לפחות, המחקר היה בחיתוליו אז.
    הרפואה המערבית כבר מזמן הכירה בקיומם אף על פי שזה משהו שממש נוגד את הנחות היסוד של המדע המודרני. משלחות, חוקרים וכו נשלחו כבר מתחילת שנות ה 60 של המאה הקודמת לסין, חקרו את הנושא ו..... הבינו שזה אכן ככה..מקווה שעניתי לך!

    ברכה והצלחה!

    השבמחק