יום שני, 20 בדצמבר 2010

לקבל ולאהוב את עצמי בכל מצב


מידי פעם אני נתקלת בשאלה "מה עושים כאשר מרגישים תקועים עם איזה נושא, למרות שרוצים לעשות 

EFT על זה?"

בחרתי לתרגם את דבריה של CAROL SOLOMON :

טפטפו על:

"מה אם אני מרגיש \ה תקוע\ה?"


כאשר אתם מטפטפים על נושא מורכב ומרגישים תקועים-נסו לעבוד על ההתנגדות שלכם לשחרר את 



הנושא הזה. אתם יכולים אף להשתמש במשפטים פרדוקסליים כמו למשל:


"למרות שאני רוצה עדין להיות קשור לנושא הזה...."

"אפע"פ שאני מחזיק את הנושא הזה מסיבות טובות..."


אופציה טובה הוא המשפט:"אפע"פ שאני לא מרגיש בטוח\ה SAFE לשחרר את הענין הזה , אני מקבל\ת


את עצמי באופן עמוק ושלם."


ואל תשכחו את שאלתו המצוינת של גארי  קרייג-"מה זה מזכיר לך (הנושא הזה)?"


טפטפו על כל מה שעולה בדעתכם, אפילו אם זה נראה לכם לא קשור או לא רלוונטי.החלק התת מודע


שלכם עושה  את ההקשרים.

שיפט אנרגטי ENERGY SHIFT קורה בזמנו. קבלו את הקצב.היו סבלניים והשתמשו ב"תמונת הקצב"


כאינדיקציה לעוצמת הרגשות שלכם,ליכולתכם, למוכנות שלכם,או להתנגדות התת מודעת שלכם לשחרר


את  הנושא הזה.
 

 WWW.CAROLSOLOMON.COM

אוסיף כמה הסברים על התהליך הזה.

אחת הסיבות החשובות לקיומם של מעצורים בשחרור קשיים הנה התנגדות לא מודעת שקימת אצלנו.


התהליך הפשוט הזה מאפשר הקשבה לחלק הזה. למה אני מתנגד? מדוע זה מרגיש לא בטוח? מה יש 


שעוד לא ראיתי ואני עדין רוצה לברר?

להזכירכם-משפט המפתח של הEFT הוא-"למרות ש------------------אני מקבל\ת את עצמי באהבה, ללא תנאי



, כמיטב יכולתי וכו"


התרגול הנ"ל הוא דרך מצוינת לתרגל קבלה עצמית.


למרות שאני רוצה לשחרר עכשיו את הקושי ההז, ועולות התנגדויות, למרות שאני לא ממ שמבין-ה את זה, למרות

שזה לא בדיוק תואם את הצפיות שלי מעצמי וכו


אני מקבל\ת ואוהב את עצמי, מה שלא יהיה!!

תגובה 1:

  1. חברות וחברים!! זהו! ניתן להוסיף הערות ותגובות.אתם מוזמנים.
    אפשר גם להצטרף כמנוי לבלוג הזה ישנה אופציה כזו אם תבדקו את האופציות הקימות בדף הזה. לא יודעת אם זה ישפר את מעמדכם בעולם, אבל בטח יש לזה איזה יתרון שעדין לא גיליתי אותו... היו ברוכים.

    השבמחק