יום שני, 6 בינואר 2014



קבלה עצמית היא שם המשחק. נכון?

אבל מה זה אומר? איך זה מתפרש בפועל?

אני מצרפת פה תקציר קצרצר של תהליך עבודה עם מישהו בטיפול הטלפוני.

יהודה (אין זה שמו האמיתי) בקש לעבוד עם נושא מסוים שמטריד אותו.
מיקדנו את המטרה-יצירת שנוי בשיחה הפנימית שלו עם "הבעיה".
"אפע"פ שיש לי קושי כזה וכזה, הייתי רוצה לקבל את עצמי באופן עמוק ומלא".
לא פעם עולה השאלה-מה זה אומר? ואם אקבל את עצמי-הבעיה הזו, מה יהא עליה? 
האם זה אומר שעכשיו אני וה"בעיה" נחיה יחד לנצח, אם אני מקבל את עצמו ללא תנאי"?

לא פעם אנחנו מתבלבלים וחושבים "שהבעיה היא אני".
אנחנו מזדהים עם הבעיה כאילו שעכשיו כל הויתנו ועצמיותנו היא הבעיה.

ואין זו אמת כמובן.
יש לנו בעיה. לנו, לעצמי האמיתי שלנו, למהות, להויה , יש איזה קושי כרגע.
אבל זה לא "אנחנו".

לכן, הדבר הראשון ובעיני הכי חשוב, זו ההבנה שאני והבעיה-שני דברים נפרדים הם.

"אפע"פ שיש לי קושי כזה וכזה, אני מקבל את עצמי באופן עמוק ומלא. אני פתוח לאפשרות שהבעיה היא קשר חיצוני ולכן אני יכול לשחרר את זה"

"יש לי מחשבה שאם יש לי כזו בעיה אז זה אומר שאני---------------(כשלון, חסר ערך, לא שווה וכו..)
את המחשבה הזו, האמונה הזו, התפיסה הזו , למדתי בחיים מ-----------------------?
ואם אני אשאל את עצמי הבוגר, המהותי הוא יגיד ש-----------------------_(שזה בכלל לא נכון, שזה לא ככה, שזה לא אמיתי וכדומה)
עצמי הגבוה יגיד ש------------------? שזה בסדר, שלא כולם צריכים ל----------------שאולי זה -----------------ואולי גם זה -----------------ואני פתוח לאפשרות שאני יכול לקבל את עצמי באופן עמוק ומלא"

ואם הרגליים שלי ( ששם יש מתח )היו יכולות לדבר הן היו אומרות -------------------------------
ואם הן היו אומרות ככה-אז הן מספרות לי ש--------------------
ולכן אני רוצה להודות לרגליים שלי, שמחזיקות את המתח הזה ואת הסיפור הזה....
ועכשיו שאני שומע ורואה, ופוגש את האינפורמציה החשובה הזו, אני מודה לרגליים שלי ומרשה להן לשחרר חלק מהמתח"

כאמור-זה ממש בקיצור נמרץ, אבל אני מקווה שקיבלתם תחושה ברורה של השנוי שחל. 
אחכה לשמוע מיהודה מהו האפקט הראשוני והמיידי של התהליך הזה , על השיחה הפנימית שיש לו עם "הבעיה".

האם הבעיה נפתרה? עדיין לא.
אבל אני מאמינה ויודעת שברגע שהשיחה שלנו עם הבעיה משתנה, מתחיל שנוי חשוב ועמוק.

אתם מוזמנים להשאיר פה תגובה, כל מה שעולה על דעתכם ולבכם.
אתם יכולים גם להשתמש בראשי הפרקים האלה כדי לנסות ולעשות מיני תהליך עם עצמכם.
והכי חשוב, זה ללוות את הכל עם טפינג.. 
כי זה מה שעושה את הבדל המשמעותי בין סתם שיחה, לבין שיחה שיוצרת שנויי ושחרור.
 תהליך שמאפשר תחילה של שנוי לטובה.

לבריאותכם והצלחתכם!!






יום שני, 30 בדצמבר 2013

יש לי יום הולדת ולך יש מתנה


שלום שלום לך
"יש לי יום הולדת.. השמחה רבה.."
בעוד ימים ספורים  בראש חודש שבט ,אחגוג את יום הולדתי ה 56. 
תודה לבורא עולם שהביאני עד הלום וכן לכל משפחתי, חברי , מטופלי וכל אדם אחר
שפגשתי בדרך..
וכמה זה כייף-לתת מתנה  לכבוד יום ההולדת  ולא רק לקבל.

אז ראשית אברך אותך, שיהיו חייך מלאי שמחה ויופי
בריאות ואהבה. בטחון וסיפוק.
שיופיך, כישרונותיך, כוחותיך והיחוד שלך יהיו ברורים ואהובים עליך.
ששמחה תמלא את ליבך כך סתם, בכל יום ויום.
שאושר ימלא את חדרי ליבך.
שיהיה לך טוב!!

והמתנה?
מתוך תחושת יעוד, שליחות ובטחון שזוהי דרכי הטובה והנכונה,
מתוך רצון לתרום את חלקי לחברה שבה אני חיה ואותה אני אוהבת,

המתנה הכי נפלאה שאוכל לתת לך
שעדיין לא פגשת ב EFT, ששאלת אותי אולי באחת ההזדמנויות
"מה זה בכלל?"
היא מפגש, חשיפה או הכרות עם התהליך הנפלא הזה,
עם הטכניקה  המיוחדת הזו, עם היופי, הפשטות, האלגנטיות והיעילות שלה.
עם הטוב שהיא יכולה להביא אל חייך.

לחצו פה לקריאת כל הפרטים

לפעמים אנחנו רוצים לדעת "מראש" שזה אכן משהו משמעותי עבורינו.
אולי תבחרו לצאת למסע טיפולי. 
אולי החויה הזו הקצרה תהיה מספיקה ודי.
אולי תבחרו להצטרף לאחת הסדנאות שלי או של כל אחד אחר,
 שבהן תוכלו ללמוד להשתמש ב EFT באופן עצמאי כדי לשפר לאין ערוך את איכות חייכם.

ולכן, אני רוצה להעניק לך מתנה בשווי של 140! 
שעה של טיפול טלפוני בעלות של 140 שח בלבד, במקום בעלות של 280 שח.
ולמה זו מתנה אם זה כן עולה 140שח? ישאל כל ילד מתוק ותמים..

כי כולם כבר יודעים שגם מתנה היא ג'סטה שצריך כלי להכיל אותה.
לפני שנים רבות לימדה אותי ורד חברתי את המושג "חוב אנרגטי".
זה המחיר המינימלי שקבעתי שיאפשר לי להרגיש שאני נותנת מתנה אבל לא מדלדלת את משאבי.
יש ערך גדול להשתוות אנרגטית. מה שניתן בחינם-הרבה פעמים אובד ברוח..

אם אין לכם סבלנות לקרוא עוד-לחצו פה

המתנה הזו שאני רוצה לתת לך, יקרה יותר מהערך הכספי שלה.
יש לך אפשרות לחוות בצ'יק צ'אק את כוחה, יעילותה ויופיה של הטכניקה הזו
ולא אצטנע הפעם ואומר, וגם את יחודו של התהליך שתוכל\י לעבור איתי
עם כל הכלים שצברתי בדרך. כלים מכל הסוגים.

 האפשרות לחוות שינוי לטובה אפילו תוך שעה, ואפילו דרך הטלפון 
היא משהו אדיר בעיני.
לפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים. 
לדעת שזה אפשרי.
לדעת שאפשר לחוות שינוי לטובה באופן מהיר.

אני חושבת שזו מיומנות שרכשתי ומתנה שקיבלתי.
לגעת בלב הענין ולהוביל לקראת חווית שינוי, שחרור, בטחון או קבלה עצמית.

הפעם- מתנה זו ניתנת לכל מי שלא חווה איתי תהליך טיפולי עד היום.
אם ישאר מקום-אוכל לצ'פר גם  אותך, במידה ואנחנו כבר מכירים.

איך זה קורה בפועל?

הנה כל הפרטים לפניך.

וכאן  כמה דוגמאות שיוכלו לתת לך מושג " מה כבר יכול לקרות?"

ידעתם שכתף יכולה לדבר?

אמנם באנגלית, אבל קל להבנה...

ופה אינפורציה רחבה יותר על ה EFT

אשמח לענות לך על כל שאלה- אפשר לפנות אלי במייל .

בברכות חמות להצלחתך, שמחתך בריאותך ויופיך.

באהבה ובלב שמח

אילנה ויילר

EFT EXPERT
מלווה ומנחה בתהליכי שינוי וצמיחה.
מנחה סדנאות מגוונות.
התמחות בכלים פסיכו-אנרגטיים.





יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

מה עדיף? 2+או 18-? תצחקו זה בטוח..







כל כך הרבה אני מזכירה לעצמי, למטופלי, למשתתפי סדנאות
שהדבר הכי משמעותי ויעיל שנעשה למען עצמנו 
הוא ההכרה בטוב, בתוצאות, בשינוי לטובה, 
ההכרה בכל  שנוי הכי קטן בעקבות טיפול, סדנה, אימון או החלטה.
כי שום דבר עמוק לא קורה בין רגע , בין לילה.

השנוי קורה בשלבים, זה תהליך . לפעמים הוא עדין, אבל תמיד עוצמתי.

כי בלי זה, אין מצב. בלי זה לא נראה שמשהו טוב ונפלא קורה..
ובלי תוספת תבלין של הכרת הטוב-הכל מרגיש תפל ומיובש.

הנה האשה המדהימה!! עוצמתית, ענקית ומצחיקה בעלת לב הזהב,
תסביר את זה הרבה יותר טוב ממני כרגע.

אש אל תשכחו יקרות ויקרים,
ש 2 + זה הרבה הרבה יותר טוב מ 18-!!

הנה היא, הקשיבו לה!!!

יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

ידעתם שכתף יודעת לדבר??




אנשים תמיד מופתעים כשאני אומרת שלרוב קל יותר לשחרר כאבי גוף מאשר כאבי נפש.

ובאמת, זה נשמע לא הגיוני. כי גם בראיה הוליסטית זה ברור שכאבי הגוף הם "התחנה האחרונה" שבה 

מתיישבים כאבי הנפש שלנו.

אחרי שהם התיאשו מאיתנו.. התיאשו מלמצוא פתרון, שחרור-הם מתיישבים להם בגוף.

שם האנרגיה דחוסה, צפופה. עבה יותר..

ובכל זאת, לרוב קל יותר לשחרר כאבי גוף.

הנה לכם דוגמא שאכתוב ממש בקצרה.

סיפורה של כתף.

ישבנו בסדנה לפני זמן מה. שאלתי אם למישהו  כואב משהו.

"כן, לי הכתף, פה ופה.."

"מתי זה התחיל?"

"לפני 3 חודשים"

טוב, עושים טפינג.. אפע"פ שיש לי כאב בכתף וכו..

בסוף הסיבוב לוקחים נשימה. מה קורה עכשיו?

אוי.. זה זז לכתף השניה.

"יופי", אני אומרת.. זה סימן שיש חיים. אם יש תנועה-יש זרימה. סבבה. נמשיך.עוד סיבוב על הכאב בכתף..

 שעכשיו עבר לצד השני..

עושים עוד סיבוב טפינג.. עוד קצת נשימה.. מה קורה עכשיו?

"לא יודעת ,, זה זז הנה, ושוב חזר לשם.."

ואני שואלת-אם היה איזה רגש מתחת לכאב הזה, מה הוא היה?

"פחד".. היא עונה מיד....

וזה הזמן הנכון אני מרגישה לתת הזרקה של עומק.

"למרות שיש פחד בכתף שלי.. ולפני שלושה חודשים בארוע ההוא.... .אה!! בינגו!! ישר צפות הדמעות.. אנחנו 

במקום הנכון.

ההכרה מופתעת ומתרגשת, פתאום משהו אחד מתחבר לשלישי.. כאילו, מה הקשר בכלל?

אבל עובדה, יש קשר וכשה קורה ככה, תוך כדי התהליך-זו הבנה פנימית, "על הבשר" כמו שאומרים.. לא הבנה

 של השכל..מיד יש הקלה.

אנחנו נפרדים מהכאב לשלום, אומרים תודה לכתף שהחזיקה את הפחד הזה בכל החודשים האלה, עכשיו 

פגשנו אותו,

נשים לב אליו,

נתייחס אליו, הכל בסדר. שלום.

כל התהליך הזה לקח כ 10 דקות שבהם היתה הקלה משמעותית בכאב.

הוא לא נעלם לגמרי.

היא כתבה לי שלמחרת עשתה שוב כמה דקות טפינג, ושוב היתה הקלה..

ואולי זה כבר נעלם לגמרי ואולי לא, כי בטח יש צורך לשחרר משהו ספציפי מהארוע ההוא שהתרחש כמה 

חודשים קודם.

אבל !!!! שימו לב. אנחנו מדברים פה בדקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ההבנות האלה של יחסי גוף-נפש מרתקות בצורה בלתי רגילה.

לכן יקרות ויקרים-

EFT לאנשים שמתעניינים בחיים!!

שיהיה לכם חודש נפלא, חודש של ניסים ונפלאות.

אתם מוזמנים לשתף בניסים שקורים לכם בעזרת הטפינג או כל אחד מהטיפים והעצות שאתם פוגשים פה.

גם נס חנוכה הגדול, התחיל מכד קטן שהאמינו בו, הדליקו אותו, התפללו, קיוו לטוב, האמינו ו... זכו!!!


יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

אומרים שאני אינני אני...





מי אני? מי אתם? איך זה שונה "מפעם?" ואיך אתם יכולים ברגע אחד ליצור קפיצה קוונטית?
(וכל זה בשפה פשוטה ובקצרה..)

תודעת עידן חדש-הגדרה שלחלק מכם מרגישה טבעית כמו ענבים ולחם

ולאחרים יכולה להרגיש כמו איזה פרי אקזוטי מרוחק ומסקרן..

מח האדם ותודעתו הם הנושאים שהכי מענינים אותי.

(זה ענין אותי עוד לפני שידעתי שזה מענין אותי ..חחחח)

אז מה יש לי לספר לכם?

היום אני רצה לספר לכם על אחת ההבנות החשובות שנגלו בפני בדרך..

הגדרת הזהות שלנו, "מי אני?" או "מיהו האני?" היא בעלת ערך עליון ומהותי

לכל תהליך רפוי, צמיחה, התפתחות.

לפני שנים ישבתי מול כמה אנשים שהיתה להם סוכרת.

אחד אמר- "יש לי סוכרת".

השני אמר "אני סוכרתי".

טדאדאם!!!!

ההגדרה הזו טמנה בחובה את כל הסיפור.

 סיפור העבר ויש להניח גם סיפור העתיד ובודאי את סיפור ההווה.

אם אדם אומר "אני סוכרתי!!" הרי שהוא והסוכרת-אחד הם.

הרי שזהותו הפכה להיות הסוכרת. הרי שהוא בהזדהות מלאה עם הבעיה.

וזה שאומר שיש לו סוכרת, למעשה אומר שיש מישהו, הוא, 

העצמי שלו, שיש לו סוכרת.

שמים לב להבדל?

יש שם מהות נפרדת, שיש לה איזה "תיק" כרגע, אבל המהות הזו היא מהות נפרדת מהסוכרת.

 זה לא אותו דבר.

אז עכשיו חישבו אתם: למי יהיה קל יותר להפרד מהסוכרת???

וברור שזו רק דוגמא, והעיקרון נכון ומדויק לגבי כל תופעה וענין!

אם אני כעסנית-אז זהו!! יש לי תוית, זו הזהות שלי. נזדקן ביחד..

אם יש לי כעס, אם אני עכשיו כועסת, אז זה משהו זמני, מקומי, חלקי, זה לא מגדיר את זהותי.

אין לכם מושג ( ואולי דווקא כן) כמה כל זה חשוב ביותר

בכל תהליך רפוי ושחרור ממה שמקטין אותנו, מציק לנו ומעכב אותנו.

המח שלנו והתת מודע, כחלק ממנו, תומכים באופן חד משמעי בנתונים שאנחנו מזינים לתוכם.

אם אני "מודיעה" למח שלי, שאני סוכרתית-זה מה שהוא יקבל, יסכים ויתמוך.

ברור, מה,הוא "נגדי"? מה הוא פועל עצמאית בשטח? מה , הוא מחליט פה לבד?

ברור שלא.

ולכן, רפואת המאה ה 21, זאת יודעים כבר רבים, 

וזוהי למעשה תודעת משיח-

היא רפואת המח, המחשבה, התודעה, התפיסה..

כמו שאמרה כבר מזמן, ימימה אביטל ע"ה-" העומס זה לא את!!!" 

ניצור שם שנוי -זה כבר ימשוך אחריו רפוי ושנוי של הגוף, של ההרגלים, של הרגשות, של התוצאות.

וקצת הומור עכשיו, כי גם זה מוסיף לנו בריאות ורפוי..

בני הדור שלי מכירים את זה בודאי. ומי שלא-הנה תכירו...

http://youtu.be/wQ4PAbWBBMU




יום שבת, 14 בספטמבר 2013

אילנה ויילר ורצף הנקודות eft


שנה טובה !!

הנה אנחנו במוצאי יום הכיפורים . כמה טוב.

תפילת "כל נידרי" הפותחת את תפילות היום הזה היא תפילה כל כך 

מרגשת ועוצמתית.

המילים שנאמרות בארמית מוסיפות מין נופך קמאי וחזק למילים האלה.

ומה בעצם אומרים שם?

" כל נדרי ואסרי... כל ההתקשרויות , הכינויים, ההשתיכויות, התוויות וההגדרות ששמתי על עצמי, ושאולי אשים על עצמי-..... כולם יהיו מותרים (מלשון להתיר, לפרום א.ו.), בטלים ומבוטלים.מעתה אני משחרר את עצמי מכל אלה, מהעבר וגם מהעתיד......" (  פירושו של הרב עדין אבן ישראל. מחזור ליום הכיפורים "ממך אליך " עמוד 41.)

כל כך הרבה מאלה אנחנו קובעים לעצמינו בבלי דעת.. לא יודעים שלמילים יש כל כך הרבה כח.

כינויים, שמות, תויות, הגדרות שאנחנו שמים על עצמינו. נדמה לנו שזה "חפיף" כזה... 

האמנם?

היום ידוע כבר לכל, שיש השפעה עצומה להגדרות שאנחנו נותנים לעצמינו. השפעה תת מודעת שמזינה את מחשבותינו, הרגשותינו ואמונתנו בעצמינו.

הנה לפניכם תרגיל פשוט אך רב עוצמה שבו משתמשים ב


EFT -EMOTIONAL FREEDOM TECHNIQUE

הכינו לכם רשימה של 5-10 דברים לא חיוביים  שאתם נוהגים לומר על עצמיכם. מילים שמקטינות אתכם, שמגבילות אתכם, שקובעות שאתם ככה ולא ככה.

כמו למשל-" אני עצלנית..... לא מבינה במתמתיקה.... לא מסוגל לעשות את זה.... אני אף פעם לא-------------
או למשל אני תמיד----------------- וכו וכו.

מי שאוהב טקסים, יכול גם לקרוע את הניר הזה לאחר שנרשמו הדברים ואז תוך כדי טפטופ TAPPING על נקודת הקראטה אמרו 3 פעמים את המשפט
"למרות שכך וכך אמרתי על עצמי, אני פתוח\ה לאפשרות שברגע זה אני יכול\ה להתיר את התקשרותי עם המילים האלה, עם הנדר הזה. זהו. שנה חדשה. זה מאחורי ואני מקבל\ת את עצמי באהבה ובבטחון."
אחכ עברו מנקודה לנקודה כפי שאני מדגימה בוידאו הזה.

אל תשכחו לנשום. לשחרר. לאפשר מרחב .להתחדש

תתחדשו!!

זהו קטע מהדרכה שניתנה במהלך סדנה. אז עקבו בסבלנות.

התודה לשולמית שערכה!!






















יום שני, 2 בספטמבר 2013



אמא'לה!!! ראיתי נחש!! או איך להתחיל את השנה ברגל ימין

חוץ מכמה יוצאי דופן שאני מכירה- אין אחד שהמראה הזה לא מפחיד אותו!

סיפרתי לחברה בטלפון על המאורע הזה והיא שאלה

" אילנה!!!! מה עשית??"

"מה עשיתי? מיד התחלתי לעשות טפינג. זה מה שעשיתי."

"ו....?? היא שואלת

" ו... אחרי כמה דק. כבר עמדתי שם עם צינור מים מנסה לגרום לו לצאת מהמקום שהוא התחבא בו.

לא שלא פחדתי, אבל תראי מה הייתי מסוגלת לעשות!!"

"וואוו!! זה מדהים שזה ככה מוטבע בסיסטם שלך וזמין לך בכל זמן" אמרה ריבה.

" נכון!! " אמרתי. זו המתנה הכי גדולה שלי מכל הענין!!

אז בואו גם אתם, ללמוד מה לעשות בכל מצב בחיים!! בכל מצב!!


התחילו את השנה ברגל ימין!!

סדנה בירושלים בע.ה מיד לאחר סוכות בירושלים

30/9 וה 1/10 
 יומיים שלמים של לימוד מעמיק, מורחב, שפע זמן לתירגולים, שאלות, וריאציות ועוד המון הפתעות


בואו. זו תהיה חויה משנת חיים

נידלקתם? נהדר.

שלחו לי מייל עם המילה "נדלקתי" ואעדכן אתכם בכל הפרטים ברגע שיהיו.

weilerilana@gmail.com

 בשבוע הבא, מיד לאחר ראש השנה גם סדנה בבנימינה של שולמית.

פרטים נוספים בדף הפייסבוק שלנו

https://www.facebook.com/eftforisrael